رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادینم دوستت دارم

1391/11/20 3:05
نویسنده : مامان رادینی
329 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین مطلبیه که برای رادینم بعد از تولدش میزارم

مامانی خیلی خوشحالم از اینکه پیش من و بابا جون هستی و همیشه خدای بزرگ و هزاران بار شکر میکنم که یه نی نی سالم و ناز بهم داده که تاعمر دارم این محبتش و فراموش نمی کنم

باز هم میگم خدایا شکرت

رادین مامان زمانی که به دنیا اومدی 3کیلو و 300 گرم بودی یه نی نی توپولو بودی که بعدا عکس یه روزگیت ومیزارم تا 40 روزگیت که یه کوچولو نق نق و بودی و زیاد گریه میکردی که مامان جون به دادم رسید ولی الان آقا شدی و الان هم ساعت 3 نیمه شبه شما مثل یه فرشته ی مهربون که خدا از آسمون برام فرستاده  خوابیدی و من وقت کردم بیام اینجا و یه سری به وبلاگت بزنم

خوب بخوابی فرشته ی مامان .خوابای قشنگ و رنگی و خوشمزه ببینی

بووووووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale fatima
20 بهمن 91 9:53
eyyy joonam maman