رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولد رادینم

1391/11/20 3:49
نویسنده : مامان رادینی
345 بازدید
اشتراک گذاری

وزنت موقع تولد  3300 گرم بوده

قدت :50 سانتی متر بوده که دکترت میگفت از 45 سانتی متر به بالا جز قد بلندا حساب میشه  قربون اون قدو بالات برم پسر رشید من قلبماچ

دور سر :3500 سانتی متر   دور سینه :3300سانتی متر

ساعت14:45

تاریخ تولد:6 آذر ماه سال 1391 روز 2 شنبه بوده

وای عزیز دلم نمیدونی که چه لحظه ای قشنگی داشتم اون روز یکی از به یادموندنی ترین روزهای زندگیم بوده

زمانی که صدای گریت و شنیدم اشک بود که از چشمام میومد البته اشک شوق بود فقط ثانیه شماری میکردم که هرچه زودتر نشونت بدن که همین هم شد بعد از 5 دقیقه که بند نافت و بریدن و تمیزت کردن اون صورت تپلی و سفیدت و که دیدم دوست داشتم زودتر بغلت کنم

که همین هم شد بعد از اینکه رفتم داخل بخش از ریکاوری در اومدم اوردنت و دادن بغلم که تویاون لحظه هم مامان جون پیشم بود خدایا باز هم شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ثمین
20 بهمن 91 4:09
سلام عزیزم
تولدفرشته کوچولوی نازت مبارک باشه
به ماهم سربزنید خوشحال میشم


سلام مامان ثمین خیلی خوشحالم از اینکه به ما سر زدید حتما شمارو جز دوستای خوبم قرار میدم به امید روزهای بهتر و خوشتر در کنار هم
khale fatima
20 بهمن 91 9:54
fadayyyy har do to besham man
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
26 بهمن 91 19:11
سلام دوست عزیزم ماشالله خیلی ناز داره راستی منم 6 آذر تولدمه

سلام گلم از این بابت خوشحالم
ممنون از پیامتون چشماتون قشنگ میبینه