رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تاسوعا و عاشورای 92

1392/8/24 15:03
نویسنده : مامان رادینی
289 بازدید
اشتراک گذاری

 دیشب می خواستم برات این مطلب و بزارم از بس که باز ی کردی و دیر خوابیدی

من هم خسته شدم و با شما خوابم برد ناچار شدم الان بزارم برات

پسرکم تاسوعا و عاشورا هم تموم شد و شما امسال برای اولین بار هیئت های عزاداری و از نزدیک میدیدی و علاقه ا ی هم نشون ندادی مخصوصا به صدای طبل و شلوغی های هیئت میرفتم بیرون نیم ساعت نشده بر می گشتیم

پارسال تاسوعا و عاشورا کلا محرم 91 با همه ی محرم ها برای من فرق

داشت چون دیگه چیزی نمونده بود به دنیا اومدنت من هم ذوق داشتم فراوون

تاسوعا همه ی کارهام و کرده بودم هم کارهای خونه هم کارهای شما ساک

شمارو بسته بودم و اماده برای دیدار شما گل پسرم بودیم

عاشورا هم اتاق شمارو مرتب کردیم خونه ی مامان جونی اتاق و پر کردیم از

بادکنک به کمک همه (دای جونی .خاله جونی.مامان جونی.بابا جونی ) تا هر

کوچولویی که به دیدن شما میاد براش متنوع باشه که همین هم شد خیلی

روز قشنگی بود حالا خاطرات اون روز و میزارم برای روز تولدت الان هیچی نمی

گم راستی پسر گلم الان براساس ماه قمری شما 10 دقیقه است که به دنیا

اومدی

ا ی جووووووووووووووووووووووووونم مبارک باشه قدمت پسر نازم خلی دوستت

دارم و همیشه مواظب خودت باش و بدون که قلب مامان و بابا همیشه به امید

تو می تپه ماچبغل

راستی یک عالمه عکس ازت گرفتم که سر وقت برات میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
24 آبان 92 15:38
این یک عالمه گل تقدیم قدم مبارک رادین پسر.
مامان رادینی
پاسخ
یک عالمه بوس هم به خاله جونم و عطا جونم که اینقدر به یاد ما هستن و مارو خوشحال میکنن