رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

شب تولد رادینی

1392/9/7 1:29
نویسنده : مامان رادینی
269 بازدید
اشتراک گذاری

امشب شب خوبی بود با اینکه قرار من و بابا جونی برای تولد شما چیزهای دیگه ای بود و ایده

های جدید و نویی بود ولی خاله جونی نزاشت و امشب برای شما یه تولد کوچولو گرفت ای جون

دلم خاله لیلا جونم خیلی عزیزی به خدا تاج سری


خلاصه یه کیک خوشگل گرفت و اومد خونمون و کیک و گذاشت و شمارو برد خونه ی مامان جونی

تا من به کارهام برسم آخه تا دیدم که خاله می خواد تولد بگیره گفتم که پس شام بیان و دور هم

بیشتر باشیم


خلاصه خیلی شب قشنگی بود با کادوهای قشنگتر که اینجا نمی گم برات توی دفتر چه ی

خاطراتت می نویسم لزومی نمیبینم که اینجا بگم خلاصه شام و خوردیم و یک عالمه عکس قشنگ

با کیکت انداختیم و کیکت و هم خوردیم بیچاره رو نیشخندشب هم طی صحبت هایی که با بابا جونی

داشتیم چون افکار تولد من و بابا برای تولد شما به هم ریخت قرارا بر این شد که هفته ی بعد یه

جشن کوچولو در حضور فامیل های در جه ی یک شما بگیریم عموهای شما مامانی و مامان

جونی عمه هاتون و خاله جونی و دایی جونی

ولی پسرم من و ببخش باور کن تقصیر من نیست من یه تولد تم دار می خواستم بگیرم چون

هفته ی پیش جریان منتفی شد و امروز مثبت اعلام شد خیلی دوست داشتم که تم دار باشه

ولی ان شالله سال بعد تم دارش میکنم که حسابی به من یکی خوش بگذره


ولی خودمونیما خوبه تولد نگرفتیم چون همین امشب هم هر کاری کردم که عکست درست از آب

در بیاد گریه می کردی و خوابت میو مد  نه شمع فوت کردی نه کیک بریدیگریه

ولی سال بعد اینکارو نکن همه رو یاد بگیر که من هم ناراحت نشم که تولد خوش نگذشت و

رادین


هیچ کاری نکرد باشه عسلم


بوووووووووووووووووووووس

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آوا
7 آذر 92 10:56
رادین جان عزیزم تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک انشالله که صد سال باعزت وبا خوشی در کنار مامان بابای مهربونت زندگی کنی موفق وپیروز باشی وهمیشه قدر پدر ومادت رو بدان
مامان رادینی
پاسخ
منون عزیزم بابت این دعای قشنگت
مامان فهیمه
7 آذر 92 14:21
تولدت مبارک گل پسر از خدای مهربون سالیان سال عمر باعزت و افتخار,زیر سایه ی مامان و بابا برات آرزو دارم
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم بابت تبریکتون خیلی زحمت کشیدین
mamane radin
7 آذر 92 18:08
aziizeee delam omidvaram salhayee sal zire saye pedaro madar movafagh va sarboland bashiiii mamane radin joonam tavaloode tem dar mohem nist mohem inke barash vaght mizarid dosesh darid va eshghetoon ro hame joore neseresh mikonid eshala sale digee tavaloodee mofasallltar daste khalee joonam dard nakoneee
مامان رادینی
پاسخ
سلمت باشین خاله جون مممنون بابت این همه لطف و مهربونی که توی وب من میزاری بهمون انرژی میدین دقیقا که تولد گرفتن مهم نیست من هم باهاتون موافقم
خاله رضا
7 آذر 92 21:29
سلام عزیزم تولد گل پسرت مبارک ایشالا120 سالگیش
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین
مامان سید مهدی کوچولو
9 آذر 92 16:53
تولدت مبارک عروسکم ایشااله 120 ساله شی
مامان رادینی
پاسخ
سپاسگزارم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
10 آذر 92 2:04
سلام عزیزم اونم راه داره می تونی بزاری سایت pico file اما برا دیدنش باید لینکش رو بزاری شایدم بشه خود ویدیو رو گذاشت باید بررسی کنم بهت می گم
مامان رادینی
پاسخ
مرسی خاله جونم
پرهام ومامانش
25 آذر 92 14:15
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتت با تاخیرر بهت تبریکککککک میگم رادین جون ببخش دیر شد 120 ساله شی
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم خیلی خوش اومدین