رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

مروارید قشنگت مبارک

1392/10/24 2:40
نویسنده : مامان رادینی
512 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

عمرم

نفسم

بعد از چند روز دوری اومدیم تشویق

 

 

چند شب پیش رفتیم خونه ی مامان جونی و به پیشنهاد بابا جونی اونجا موندیم بابا پیشنهاد

داد و ما هم با علاقه ی فراوان قبول کردیم نیشخند خوش گذشت دیگه با اینکه اونجا که میریم

شیطنتت بیشتر میشه و آخرین نفر می خوابی

وبا کمک مامان جونی بالاخره خوابوندیمت ماچ

چند روز ی بود که تند تند پوشکت و عوض می کردم و موقع خواب همش تکون می خوردی و تند

تند بیدار میشدی حدس میزدم که دندون توی راهه ولی نه به این زودی

 

خلاصه اینکه همون شب خونه ی مامان داشتم باهات بازی میکردم زمانی که داشتی می

خندیدی متوجه یه الماس خوشگل شدم دندون 9 .میشه دندون آخر فک پایین لثه ی دندون

مقابل فک پایینت هم باد کرده احتمالا اون یکی الماست هم تا چند روز دیگه خود نمایی کنه

مبارکت باشه بهترینم بغلعزییییییییییییییییزم

 

ولی خوشحالم از این جهت که شنیده بودم دندونای عقبی زیاد اذیت میکنه هم بچه رو هم

مامان و و هم اینکه از وزن بچه کم میکنه خوشحالم که نه شما زیاد اذیت شدی نه من و نه اینکه

وزنت کم بشه هیچی نبوده تا به الان که مردی بودی برای خودت از این به بعد هم هستی

 

خلاصه شما به خاطر این دندون قشنگت تمام وقت مامان و میگیری و شبا دیگه نمی تونم بیام به

کلبه ی قشنگت سر بزنم مثل قبلا که اگه طول روز نمی  تونستم حداقل شب یه سر میزدم دیگه

چه کنم که تقصیر خودته قلب

مامان هم دیگه کم کم باید به فکر خونه تکونی باشم چون با وجود فرشته ی قشنگی مثل شما

دیگه نمی تونم کارهام و نگه دارم تا لحظه ی اخر باید کم کم جلو برم اگه خدا بخواد

 

امشب هم شما تقریبا زود خوابیدی اون هم از خستگی زیاد من هم از فرصت استفاده کردم و اومدم کلبه ی قشنگت

خوب بخوابی فرشته ی مهربون خواب

 

راستی این هم آهنگ جدید  وبلاگت تقدیم به شما

مخصوصا اونجایی که به خدا میگه ممنونم من به تو مدیونم واقعا حرف دل مامانه

 

خدا من به تو مدیونم به خاطر فرشته ی قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
24 دی 92 2:02
به به بهههههههههههههههههه مبار باشه. آفرین پسر مقاوم و صبور. کمی زود نیست مامانی برای خونه تکونی؟؟؟؟؟ وای کارام یادم افتاد غصه دار شدم...
مامان رادینی
پاسخ
قربونت برم از الان که نه از اواس بهمن ماه آخه کارهام زیاذه 2 سال ه که دست به خونه نزدم ناچارم زود شروع کنم