رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بدون عنوان

1392/10/28 1:32
نویسنده : مامان رادینی
280 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم همه ی وجودم

این هفته هم گذشت خوب و آروم گذشت جز یه روزش که پر تلاطم بود از دست شماکلافه


از اول هفته که قرار بود بریم مرکز بهداشت برای قد و وزنت که ماشالله

100000000000000 ماشالله می خوابیدی تا ساعت 12 زمانی هم که بیدار

میشدی نمیشددیگه رفت ساعت کاریش تموم میشدو نمیشد رفت خلاصه

رفتیم  5شنبه هم رفتیم با بابا جونی هم رفتیم زبان


هفته ی خوب و آرومی بود تا چهارشنبه شب که دیگه وقت لالا کردن بود و برق

ها رو خاموش کرده بودم و طبق معمول که همیشه بعد از خاموشی بیداری بیدار

بودی من تا بلند شدم و رفتم اب بخورم شما هم به دنبال من اومدی و موقع برگشت هم  یه سر هم به میز تلویزیون زدی مثل اینکه برای شب به خیر رفته بودی پیششقهر

خلاصه رفتن شما هماناو سر خوردن شما هم همانا و دهان شما خورد به میزو لب شما یه کوچولو پاره شد و خون زد بیرون و خاموشیه خونه به هم خورد و همه ی چراغ ها روشن شدن و بیدارباش شد

گریه ی شما هم شدت گرفت و زود ساکتت کردم و زود هم آروم شدی و خسته بودی و زود لالا کردی ولی امان از دست شیطنت های شما گل پسری مقصر اصلی هم خودت بودی  که به همه جا توی تاریکی سرک میکشی  خدارو شکر به خیر گذشت

5 شنبه هم که با بابا جونی رفتیم قد و وزن که خوب بود .وزنت ولی من دوست

داشتم بیشتر از اینا بشه 11 کیلو 300 گرم بودی بعد از اون هم رفتیم خونه ی

مامان جونی و شب موندیم و شما تا ساعت 3 با مامان جون بیدار بودی و من از

شدت خستگی خوابم برده بود و به ناچار بیدار شدم و به زور هم که شده بود

خوابوندمت دیگه اتفاق خاصی نیافتاد تا فردا ببینیم چه خبر میشه فردا بابا

جونی خونه است و مرخصی گرفته که خونه باشه .فردا وقت استحمام شما

هم هست و پس فردا هم ولادت داریم و تعطیله


امیدوارم روزهای خوبی برای همه باشه ما هم جزیی از دوستان

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
28 دی 92 13:37
سلام عزیزم خوبی ممنون هر چی قسمت باشه همون میشه ممنون که به فکر منی عزیزم آدرس اون بادکنکها رو بده برم ببینم راستی عیدتون هم مبارک امان از این پسر بچه های شیطون که کار دست مامان باباهوش می دن
مامان امیرعطا
29 دی 92 14:47
سلام. ای وای بمیرم برات خاله . مواظب باش دیگه عزیزم. مامانو خیلی نگران نکن.. خدارو شکر خوبه وزنش. بوس برای رادین جون گلم.
مامان رادینی
پاسخ
سلام خدا نکنه خاله ی مهربونم سایتون 120 سال بالای سر عطا جونی باشه آمین
مامان روژینا
30 دی 92 10:15
سلام مامانی رادین توچولوی خودم! میشه لطف کنی و به این آدرس بری و تو قسمت نظرات به دخترم روژینا رای بدیممنون میشم[بوسه]http://biadelam.niniweblog.com/
مامان رادینی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شرکت کردیم عسلم
mamane radin
2 بهمن 92 0:14
bebakhshid aziize khaleee ke dir omadam behetooon sar bezanam akhee tavalooode radin bodo hasabii sargarm bodam
مامان رادینی
پاسخ
عزییییییییزم اصلا اشکالی نداره تولدش هزارن بار مبارک