رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

قطع اینترنت

1392/11/13 1:56
نویسنده : مامان رادینی
314 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من دنیای من رادینم .

این چند روزه که نبودم علتش من نبودم قطع اینترنت بود اون هم خیلی از مناطق  تهران 3 روزه واااااااااااااااااای فکرکن

توی این چند روزفهمیدم که معتادشدم نیشخند اعتیاد اینترنتی هر یک ساعت یک بار

کنترل می کردم ببینم وصل شده یا نه ولی نا امید بر می گشتم تا اینکه

دیشب وصل شد ولی من خوابم میومد نمی تونستم بیام حالا اینترنت وصل شد

من کلاس میزاشتم خنده این چند روز هم اتفاق خاصی نیافتاد جز اینکه یه

مروارید خوشگل دیگه از مروارید های آسیاب بالا سمت چپ  شکفت

خیلی وحشتناکه پسر گلی که شبا زمانی که می خوابید دیگه تا ساعت 8

صبح بیدار نمیشد حتی برای شیر خوردن الان به خاطر مروارید های قشنگت

هر 2ساعت یه بار با جیغ های بنفشت بیدار میشی و باید بغلت کنم یا شیرت

بدم تا بخوابی


هوا هم از دیروز تا به الان وحشتناک سرد شده طوری که دیگه پیاده نمیشه

بیرون رفت بایدباماشین بریم


دیروز من و شما چون هوا آفتابی و قشنگ بود ولی یه کوچولو سردبود هنوز به

اون صورت سرد نشده بود تصمیم گرفتیم که پیاده بریم خونه ی مامامن جونی تا

سر کوچه پیاده رفتی دیگه اینقدر رشید شدی که میگی دستم و ول کن خودم

برم ولی خوب دیگه کوچست و خطر نمیشه

کوچه ی مامان جونی هم که رسیدیم خودت راه رفتی تاجلوی در. باد که می

خورد به صورتت ذوقی می کردی برای خودت ولی زمانی که رسیدیم خونه

صورتت یخ کرده بود با اینکه شال گردنت و پیچیده بودم دور

دهانت ولی باز هم صورتت سرد بود ولی نمیدونی پسر نازم چه لذتی داره

زمانی که دستت  توی دستامه و داری راه میری ومن هم نگات میکنم و می

گم این همون رادین کوچولوی پارسال منه که توی پتو می پیچوندمش زمانی که

جایی اون هم ضروری می خواستم برم

حالا برای خودش مردی شده و خودش راه میره (بزنم به تخته)خجالت

خدایا 1000 بار شکرت ممنونم به خاطرهمه چیزبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمانه(خاله ی فریما)
13 بهمن 92 20:36
ماشالا به رادین جونم
مامان امیرعطا
14 بهمن 92 15:48
چیکارش داری مامانی ؟؟؟ بذار لالا کنه دیگه. یا شما هم مثل من راحتی رو بر خودت حروم میدانی؟ ماشالله به رادین جون گل پسری.
مامان رادینی
پاسخ
دقیقا
مامان امیرعطا
14 بهمن 92 15:49
راستیییییییییییییییییییییی این اعتیاد همه گیر شده مامانی...خیلی غصه نخور.
مامان رادینی
پاسخ
اعتیادی که ترکش افسردگی میاره اعتیادی که درمون نداره
مامان امیرعطا
21 بهمن 92 0:42
عزیزم کجاییییییییییییییییییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلمون تنگیده براتون....
مامان رادینی
پاسخ
اومدیم اومدیم
مامان امیرعطا
23 بهمن 92 0:21
مامانی کجایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان رادینی
پاسخ
حیف اون چشمای قشنگت نیست گریه برای چی الان همه چی و توضیح میدم
مهشید مامان مهتا
23 بهمن 92 14:25
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
مامان ارمیتا
27 بهمن 92 18:03
سلام دوست عزیز اگه مایل بودید تبادل لینگ کنیم
مامان رادینی
پاسخ
حتما دوستی با شما برای ما افتخاریه
مامان امیرعطا
28 بهمن 92 16:54
عزیزم کجایین شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینترنتتون وصل نشد؟؟؟؟ نگرانتونم بد جور. الهی که سرتون به خوشی گرم باشه . مامانی حداقل بیا چند کلمه بنویس منو از نگرانی دربیار. آخه چرا به قول خودت با اعصاب آدم بازی میکنین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! رادین جونم خالههههههههههه تو 1 نهیبی به مامان بزن خب...
مامان رادینی
پاسخ
عزیز دلم قربون اینهمه محبتت مهربونننننننننننننننننم الان توی پستم همه چیزوتوضیح میدم
مامان روژینا
7 اسفند 92 11:23
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
مامان رادینی
پاسخ
عزیزمی
مامان امیرعطا
10 اسفند 92 10:42
[اضطراب آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟
مامان رادینی
پاسخ
این خاله ی دوست داشتنی و با هیچ چیز گرانبهایی عوض نمی کنم
مامان پرنیا
12 اسفند 92 1:10
سلام چه گل پسرییییییی من شما رو لینک کردم
مامان رادینی
پاسخ
باعث افتخاره
مامان امیرعطا
13 اسفند 92 0:45
خدارو شکر که اومدین.
مامان رادینی
پاسخ
ایرانی میتواند