رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

خرید عید 93

1392/12/15 1:20
نویسنده : مامان رادینی
263 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل من تقریبا کارهامون تموم شد و از دیروز تا به حال داریم خریدای

شمارو انجام میدیم


واااااااااااااااااااااااااااای که چه قدر قیمت ها سرسام آوره دیروز 3 ساعتی و

بیرون بودیم برای خرید دیگه آخراش خسته شدی و زودی برگشتیم از شانس

بد شما هم هوا خیلی سرد شده به خاطر باد شدید زودی برگشتیم و باقیش

موند برای امروز


دیگه دیشب از خرید اومدیم اینقدر خسته بودی که ساعت 12 خوابت برد من

هم با پا درد داشتم دست و پنجه نرم میکردمو زودی خوابیدم با اینکه همش بغل بابا بودی ها

ولی من خسته شدم بابا جونی بینوا اینقدر خسته بود که از شما زودتر خوابش

برد اینقدر این مراکز خرید بد شده که نمیشه کالسکه برد بیرون اگر میبردیم هم

برای شما خوب بود راحت استراحت میکردی داخلش هم اینکه اونجا خوابت برد

بابا هم خسته نمیشد چه کنیم که این پله های مراکز خرید نمیزاره


خلاصه امروز از ساعت 7رفتیم 10 شب اومدیم خونه این بار 4 نفری رفتیم خاله

هم با ما بود و خاله جونی و بابا جونی هم خریدای عیدشون و کردن شما هم

خریدات تموم شد موندم من گریه

دیگه آخراش کلافه شدی و گریه رو سر دادی و تا رسیدیم تو ماشین شما خندیدنت گرفته بود نیشخندسر کار بودیم دیگه

مبارکت باشه پسرم ایشالا هر وقت عکس ازت گرفتم برات میزارم که دوستات

هم بدونن که چه پسر خوش تیپی دارم من


خیلی دوستت دارم بهترینمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعطا
16 اسفند 92 23:29
وای مبارکت باشه عزیزم. به شادی و با دل خوش بپوشیشون رادین جونم.
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان روژینا
17 اسفند 92 13:40
هزار تا بوس برای رادین خوش تیپ خودم
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
17 اسفند 92 19:03
پسر گلت رو هم ببوس از طرف من
مامان رادینی
پاسخ
این همه یه عالمه بوس برای خاله ی مهربونم
مامان امیرعطا
19 اسفند 92 0:55
می بینم که نظراتم نیومده مبارکت باشه عزیزم خریدات. ایشالله به شادی بپوشیشون رادین جونم. خدا بابا و مامان گلتو برات نگهداره .
مامان رادینی
پاسخ
آره خاله جونم نیومده یک عالمه بوس برای خاله جونم و عطا جونم