رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روزهای پایانی اسفند ماه

1392/12/22 3:07
نویسنده : مامان رادینی
334 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دوست داشتنی من :

اسفند ماه هم کم کم داره بارش و می بنده و میره و بهار با اون همه زیبایی و

سر سبزیش میاد

یکی از ماه های مورد علاقه ی مامان فروردین و یکی از فصل ها هم فصل بهار

البته همه ی روزهای خدا قشنگن ولی بهار برای مامان یه چیز دیگه است

دیگه بعد از تموم شدن خونه تکونیمون بیشتر پیش هم هستیم و از این بابت

خیییییییییییییییییییلی خوشحالم

پسر قشنگ من پیشرفت هایی داشتی که همش هم از شیرین زبونی هاته

که دل من و میبره به ناکجا آباد

کلمات و کم کم ادا می کنی به زبون خودت که متوجه میشی ولی من متوجه نمیشم گاهی هم واضح میگی امروز شماره 10 رو یاد گرفته بودی همش

میگفتم چند تا میگفتی 10 تا

ای جوووووووووووووووووووووونم که ضعف می کردم از شیرین زبونی هات


فردا قرار شد که من و شماو بابا سه تایی بریم قم دیدیم که بیکاریم گفتیم بریم

یه سر زیارت دیگه من بعد از این نمیشه شلوغ میشد و نمیشد رفت آخرین

باری که رفتیم یادش به خیر پارسال روز اول سال نو بود که با مامان جونی و

دایی جونی و خاله جونی بعد از نو شدن سال نو رفتیم که شما کوچولو بودی

ولی خیییییییییییییییییییییلی خوش گذشت

قرار شد امسال هم با مامان جونی بریم که اولش مامان گفت که میاد بعدش

کاریی براش پیش اومد و کنسل شد و قرار شد 3 تایی بریم

میریم برای یه سفر و زیارت یکروزه با یک عالمه عکس و خاطره بر میگردیم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
24 اسفند 92 2:32
زیارت قبول. التماس دعا.