رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روزهای بیرون رفتنی ما

1392/12/25 2:07
نویسنده : مامان رادینی
372 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم این چند روزه همش بیرونیم برای خرید  یا برای شما یا برای خونه

یا برای بابا دیگه زمانی که میاییم خونه رمقی برامون نمی مونه و زودی خوابمون

میبره دیشب هر چه قدر تلاش کردم که بیام اینجا خستگی نزاشت و زودیی

خوابم برد

جمعه رفته بودیم خونه ی مامانی هم دیدنیشون هم اینکه دیدنی پویان جونی

چون تازه مسلمون شده بود نیشخند

خوب بود و خیلی خوش گذشت و زودی برگشتیم چون مامانی خونه تکونی 

داشت نخواستیم زیاد مزاحمشون بشیم و کارهاشون بمونه با وجود شما گل

پسری هم که نمیشد موند و کمک کرد یک عالمه هم عکس انداختم ازت آخه

حیاط مامانی خیلی بزرگه شما هم دمپایی هات و پوشیدی و رفتی توی حیاط

پیش بابا هوا هم خیلی عالی بود جون میداد برای بازی خلاصه جمعه هم


اینجوری گذشت از دیروز که شنبه بود هم کلی این طرف و اون طرف رفتیم

برای خرید امشب هم با خاله جونی می خواهیم بریم خرید برای من نیشخند

صبح هم خاله شیرین اومده بود خونمون برای دیدنی شما کلی با هم بازی

کردین و بهت خوش گذشت الان هم مثل همیشه مثل فرشته ها ی مهربون

خوشگل گرفتی و خوابیدی

خوب بخوابی بهترینم ماچ

 

این هم عکسای شماو حیاط مامانی

شما داخل چادر مسافرتی داری با مامانی دالی بازی میکنی

قربون اون دستای کوچولوت برم که مثل  آدم بزرگا در میزنی

رادین و همچنان جاروبرقی

اینجا هم که داری به پویان میوه میدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طراح نو
19 اسفند 92 8:04
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس برای وبلاگ نی نی شما فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان رادینی
پاسخ
ممنون مبلغش اصلا مهم نیست فقط می خواهم خودم درست کنم اونجوری بیشتر بهم میچسبه
مامان روژینا
19 اسفند 92 9:50
عزیزم سلام برای درست کردن تقویم اول برو به آدرس زیر و تقویم 93 رو دانلود بکن: http://lilitheme.niniweblog.com بعد از دانلود تقویم توی فتو شاپ تقویم رو باز کن. با استفاده از ابزار polygonal lasso tool بالا سمت چپ جای عکس رادینی رو که شبیه ابر هست انتخاب کن. عکس رادینی رو دوباره تو فوتوشاپ باز کن اگه اندازش بزرگه برو تو image size و کوچیکش کن. ctrl+a رو بزن و بعد هم ctrl+c تا تو حافظه ذخیره شه. در نهایت هم برو تو عکس تقویم از بالا برو تو edite و paste into رو بزن. امیدوارم تقویم مامان ساز قشنگی شه
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خیلیییییییییییییییییییییییییی ممنونم کمک بزرگی بود حتما درستش می کنم و دست پختم و میزارم ممنونم خاله جونم
مامان پرنیا
19 اسفند 92 12:17
انشاالله همیشه شاد باشین
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین و بسیار ممنونم
مامان ندا
20 اسفند 92 15:36
شرمنده دوست خوبم دیر امدم ادرس www.khanoomgol.com لینکشم برات میذارم گلم http://www.khanoomgol.com/Thread-%D8%A8%DB%8C%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%85-%D8%AA%D9%82%D9%88%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85
مامان ندا
20 اسفند 92 15:37
خیلی اسونه من اینجا یاد گرفتم
مامان رادینی
پاسخ
امیدوار خوبی بوددارم روش کار میکنم زیاد هم سخت نیست من سخت گرفتمش
مامان شاهزاده ايليا
21 اسفند 92 15:10
چـه اعـجـازیـسـت بـهـار لـب هـایـت بـا هـر بـوسـه کـه مـیـکـاری گـونـه هـایـم گـل مـی دهـد ... !!!