رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روز مادر

1393/2/2 1:22
نویسنده : مامان رادینی
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم

وای که چه قدر من دیر به دیر میام اون هم همش تقصیر شماست که اصلا

نمیزاری من تکون بخورم بعد که بزرگ تر شدی و اومدی وبت نگی چرا مامان

اینقدر دیر به دیر میومد و برام پست میزاشتاااااااااااااااااااااااااا


همش مقصر اصلیش خودتی که نمیزاری پا از رو پا بردارم اصلا ناراحت نیستما

عشق می کنم که همه ی زندگی من شده شما همه ی وقت من شده شما

ولی خب یک کمی هم حق بده دیگه من هم برای خودم یه دنیای کوچیک در


کنار بزرگی دنیای پسرم دارم دیگه نمونش همین کلبه ی قشنگته که دیر به دیر

آپ میشه مثل قدیم نیست که لحظه به لحظه پست بزرام شده ماهی یه بار

شاید هم 2 بار گریهسعی می کنم بیشترش کنم ان شا الله خب این از گلایه

هامون بریم سر اصل مطلب


روز مادر و با یک روز تاخیر به همه دوستای گلمون مامانای مهربون نی نی

وبلاگی تبریک می گیم از طرف من و رادین


مخصوصا به مامان گل و مهربون خودم که همه ی وجود من توی این کره ی

خاکی مامانمه بدون مامانم هم نفس کشیدن برام معنا نداره از همین جا هم

بهش میگم خیلی دوستت دارم و خاک پاتم و دستات و می بوسم و از خدا

عمر باعزت و تن سالم و هر چی آرزوی قشنگ توی این دنیا و اون دنیاست

براش دارم ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچاین هم به قول رادین که میگه 10 تا.10 تا

بوس برای مامانم


و از همین جا هم از خاله جونی و دایی جونی و بابا جونی تشکر می کنم به

خاطر دیروز (روز مادر) که حسابی ماروشرمنده ی خودشون کردن خیلی خوش

گذشت بهمون ان شالله یه روز ی براتون جبران میکنم

این هم چند تا دونه عکس دیروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
2 اردیبهشت 93 1:41
جونم دستش درد نکنه. خدا سایشونو از سر زندگیتون کم نکنه دوست من. ایشالله همیشه کنار هم خوش باشین.
مامان رادینی
پاسخ
خدا مادر مهربون شما رو هم بیامرزه و سایه ی پدرتون و بالای سرتون سالیان سال نگه داره آمین