رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

قم نوروز 93

1393/2/2 20:06
نویسنده : مامان رادینی
386 بازدید
اشتراک گذاری

این هم توی راه برگشتمونه که قم  برای استرحت موندیم و نهار خوردیم و از لحظه ها هم استفاده کردم برای عکس .کلا شده بودم خانم دوربینینیشخند

هفت سین هایی که سر راهمون بود و شکار کردیم غیر از چند تا دونه که اون هم بد جایی بود وسط میدون اصلی شهر بود و پر از ماشین نیشخند

از این آدمک های هفت سین میترسیدی خداییش ترسناک بودن من میترسیدم چه برسه به شما نی نی ها

قربونت برم من که از ترست چسبیدی به بابا

ببخشید پسرم من خیلی سعی کردم که عکسات خالی از آدم باشه ولی چه کنم که شلوغ بود و همه برای عکس اومده بودن

این هم از نمای بالا

این هم یه پدر و پسر دوست داشتنی که دارن توی محوطه ی چمن بازی میکنن

این هم مربوط میشه به دشت گل توی استان گلستان که رفته بودیم عروسی چون عکسی از اون روز ندارم فقط همین یک دونه است پس میزارمش اینجا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
3 اردیبهشت 93 13:30
خیلی هم زیبا. دستت درد نکنه مامانی. خوب کردی خاطرات رادین جونی مونو ثبت کردی. بوس10 تا برای پسمل شیرینمون.
مامان رادینی
پاسخ
1000000000000000000000 برابرش برای عطا جونم