رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

بابا جونم تولدت مبارک

1393/2/22 2:22
نویسنده : مامان رادینی
2,161 بازدید
اشتراک گذاری

   22  اردیبهشت تولد بهترین و قشنگ ترین و دوست داشتنی ترین بابای دنیا مبارک

هم چنین روز پدرو به مهربون ترین باباب دنیا تبریک میگم

امسال تولدبابا جون مصادف شده با روزپدرکه تاریخ خیلی قشنگیه و روز خوش یمن فردا یکی از بهترین روزهای من و مامانمه چون یک عالمه سورپرایز برای بابا داریم که یک چیزهاییش و امشب متوجه شدخندونک

بابا جونی به زبون خودم میگم که شما هیچ چیزی کم نداری برای همه چیزمن بودن .ای فرشته ی زمینی تولدت هزارن بار مبارک همراه بارهزاران بوس از طرف رادین

 

و اینکه روز پدر و به بابا جونی خودم تبریک میگم ان شالله که سالیان سال خدا تن سالم و عمر با عزت نصیبت کنه و سایت همیشه بالای سر من و مامان باشه

این هم تقدیم به بابا جونم که حرف دل من و می گه این عکس

 

این هم از طرف مامان:

من هم از طرف خودم روز تولد عزیزترین همسر دنیارو بهش تبریک میگم جشن 120 سالگی و تن سالم و عمر باعزت و از خد برات می خوام  این واقعاآرزوی قلبی منه برات .و ازهمین جا می گم خییییییلی دوستت دارم

و اینکه خیییییییییییییییییلی مواظب خودت باش که خیلی برای من و رادین عزیزی و نمی خواهیم خدایی نکرده یه تار مو ازت کم بشه بوس

 وهمچنین روز پدر و بهت تبریک می گم  امسال هم سالروز تولدت قشنگه چون مصادف شده با روزپدر که خیلی روزقشنگ و به یاد موندنی میشه

و از همین جا روز پدر و به همه ی باباهای دنیا تبریک میگم مخصوص باباهای نی نی وبلاگی سایتون همیشه بالای سر نی نی هاتون باشه

آمین

میدونیم که خودت گلی ولی این ناقابل از طرف من و رادین به گلستان زندگیمون

 

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان امیرعطا
22 اردیبهشت 93 15:42
مبارک باشه تولد بابایی ات رادین جون. روز پدر رو هم تبریک میگم بهتون. ایشالله که سایه بابات, عزیزم همیشه بالای سرتون باشه.
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خااله جونم
مامان روژینا
24 اردیبهشت 93 13:49
تولد بابایی مبارکایشالا سالهای سال سایش بالاسر تو و رادینی باشه دوستم
مامان رادینی
پاسخ
آمین . ممنون از دعاای قشنگت