رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

واکسن 18 ماهگی

1393/3/20 2:20
نویسنده : مامان رادینی
394 بازدید
اشتراک گذاری

و اممممممممممممممممممممممممممما دردو دل اصلی

اول از همه اینکه دندون های جدیدت مبارک نازنیننم دندون 5و 6 فک پایینت امروز نمایان شد مبارکت باشه بهترینم

یه کوچولو بی قرار بودی و تب دار نگو از دندوونت بود باز هم داشتی  خنده های شیرینت و نثارم می کردی که دیدم دو تا مروارید سفید فک پایینت زده بیرون راحت شدی تا اینکه دندون های آسیابت در بیاد که واویلا ست خدا به خیر بگذرونه

واما فردا که واکسن18 ماهگیت و در پیش رو داریم البته باید هفته ی پیش میزدی اما چون سفر بودیم گذاشتیمش برای فردا باز هم استرس همیشگی واکسن اومد سراغم که خداروشکر اخریه مخصوصا اینکه کزاز هم هست و توی دستت  هم میزنه خدا به فریادت برسه مامان جونم فردا بعد از واکسن میرم خونه ی مامان جونی که کمکم باشه خدا تن سالم بهت بده مادرنازنینم و عمر باعزت و سالیان سال سایت بالای سر ما باشه که اگه محبت های شما نبود من چه می کردم آیا کمبود محبت می گرفتم یا به قولی فقر محبت می گرفتم  خیلی ماهی و خیلی دوستت دارم از همینجاهم روی ماهت و میبوسم که همیهشه کمک حالم بودی.خلاصه اگر اذیت نکردی که بر می گردم خونمون اگر اذیت کردی هم می مونم پس فردا میام خونه تا یه ذره بهتر بشی

برات آرزوی درد کم  می کنم مامانم همین طور گریه ی کم دوست ندارم اشکات و ببینم به هیچ وجه

دوستت دارم عزیزترینم و اون صورت مثل قرص ماهت و می بوسم

این هم چند تا عکس از امروزت

شیوه ی بستنی خوردن شما

رادین و توت فرنگی

رادین و هویج بستنی

این هم خواب ناز ظهر

پسندها (2)

نظرات (6)

ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
20 خرداد 93 23:08
یوسف میدانست تمام درها بسته هستند اما بخاطر خدا به سوی درهای بسته دوید و تمام درها برایش باز شد ، اگر تمام درهای دنیا هم برویت بسته بود ، بدو … چون خدای تو و یوسف یکیست
مامان مینا
21 خرداد 93 12:39
عزیز دلم چقدر آقا شدهخاله جون پس موهات کووو چچلت کردن[خنثی ]همینجوریم نازییی
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونی خودم
مامانی رادین
22 خرداد 93 22:42
عزیزم ایشالا اذیت نمیشی قربونت برم خدارو شکر تا چند سال دیگه واکسن نداری و راحتی خدا همیشه سایه مادر تو بالاسرتون نگه داره واقعا ماه اند این مامانا
مامان رادینی
پاسخ
خدارو شکر به خیر گذشت الهی آامین
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
22 خرداد 93 23:13
خداوندا رسان از ما سلامش به گوش مارسان یارب کلامش بسوزسینه ی مجروح زهرا نما تعجیل در امر قیامش اللهم عجل لولیک الفرج
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
22 خرداد 93 23:14
روز میلاد امام انس و جان آمد خوش آمد موسم شور و سرور شیعیان آمد خوش آمد گشته از دامان نرجس غنچه ای زیبا شکوفا روشن از رخسار او شد چشم حیدر قلب زهرا
مامان امیرعطا
8 تیر 93 18:28
مرد کوچولو تو هم راحت شدی تا 6 سال ها.. خوب بخوابی عزیزکم.
مامان رادینی
پاسخ
آخ آخ گفتین ها