رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

پیشرفت های یک ساله

1393/9/18 14:22
نویسنده : مامان رادینی
273 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته ای میشه که از شیر گرفتمت دقیقا از فردای تاریخ تولدت به کمک رژ لب قرمز از شیر گرفتمت با اینکه خیلی شنیده بودم که سخته ولی حداقل برای من و شما راحت بود روز اولش که یک بار شیر خواستی دیگه نخواستی با فرداش که موقع خواب گریه کردی دیگه اذیت نکردی  خدارو شکر راحت بود بسیییییییییییار تاریخ از شیر گرفتنت 8 آذر 1393

از پوشک گرفتن هم خیلی ها میگن زوده ولی من فکر نمی کنم که زود باشه چون شما امادگیش و احساس می کنم داری از 2 روز دیگه می خوام اگرخدا بخواد شروع کنم مشکل اصلی اینه که شما شیر پاستوریزه رو خیلی دوست داری اگر بتونم اون و کم کنم بیرون رویت کمتر میشه

توکل به خدا شروع میکنیم ببینیم چی میشه

 

و اما از پیشرفت هات بگم که از همه چیز مهم تر شیطنتت فراااااااااااااوون شده

مهم ترینش که الان  هم جلوی چشممه از دیوار راست بالا رفتنته   از این صندلی کامپیوتر میری بالا  و مانیتور و دست زدی که هیچی نمی بینم زمانیکه تایپ میکنم مانیتور و کثیف کردی هیچی درست و حسابی دیده نمیشه  میری بالای میز می ایستی و عکسارو از میخش در میاری الان نگاه می کنم سه تا از عکسای خودت کج شدنکچل از هیچ چیزی ترسی نداری به همه  چیز دست میزنی دلت بخواد حرف گوش میدی نخواد نمیدی

نگاه کردنت دل و میبره به ناکجاها آنی  همه چیزی و ظبط می کنی و سریع انجامش میدی همه ی کارهات و از روی دست من تقلید میکنی همه چیز .حرف زدنت فقط چند تا کلمه است ولی با اشاره همه چی و هم می فهمونی دیگه متوجه میشم چی می خواهی آخرین کلمه ای که یاد گرفتی دایی با آلو. اینارو امروز یاد گرفتی و می گی

یک موقع که پیاده جایی میریم به هیچ صراطی مستقیم نیستی که اروم راه بری یا دست مامان و بگیری فقط بدویی که اون هم خطرناکه یک موقع ماشینی موتوری چیزی میاد با عصبانیت اخر سری راضی میشی که دستم و بگیری

لغت نامه ی پسری

خاله= لالی

دایی=آیی

بابا جونی=بابا جی

تخم مرغ=بوخ  به بوخ

آلو=آلو

آب=آب

باب اسفنجی=داداتی

عمو=عبو

خانم=مانوم

قند=ق

آقا=آخا

خیلی کلماته که یادم نمیاد

دوست دارم ای مهربون =قد تمومه آسمون

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان امیرعطا
22 آذر 93 23:29
عزیزم قدای تو.....آخه شما پسمل ها چقده شیطونین.... آفرین بهت عزیزم که مرد شدی و دیگه می می نمی خوری
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله =جونم