رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

سرماخوردگی

1391/12/7 1:12
نویسنده : مامان رادینی
346 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامان اومدم بهت بگم که شما اولین سرماخوردگی زندگیت و خوردی ناراحت

از اون چیزی که میترسیدم سرم اومدم همیشه از این میترسیدم که شما حداقل امسال زمستون و سرما نخوری که خوردی گریه

که این سرماخوردگی میتونه از بابا جون هم باشه چون بابایی 2روزه که سرما خورده و اینکه من شمارو جمعه برده بودم خونه ی عمو حسین و ناچار شدم که ببرمت حمام اونجا خونه ی عمو یه کوچولو سرد بود فکر کنم اونجا هم سرماخوردی

خلاصه اینکه پسر نازم شما از صبح بی حالی و همش در حال سرفه و عطسه کردن هستی و اصلا حال نداری

مامان امروز چشمای قشنگت و درست ندیده و نتونستم با پسرم بازی کنم چون همش بی حال بودی

فردا قراره که با بابایی ببریمت پیش دکتر قبادی که زوده زود خوب بشی  .دکتر شماست که از روز اول پیش ایشون بردمت

به امید سالم بودن و سالم دیدنت پسر نازم

آمین

دوشنبه 7 اسفندماه سال 91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله فاطمه
7 اسفند 91 22:08
الهی انشالله زودی خوب بشه نگران نباش مامانی