رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولدت مبارک خاله جون

1391/12/12 16:55
نویسنده : مامان رادینی
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله لیلا جون تنها خاله ی مهربون و دوست داشتنی من

من الان اومدم اینجا تو وبلاگم تولدت و به شما تبریک بگم

من الان تو بغل مامانم نشستم و من می گم و مامانم تایپ می کنهخجالت

ان شالله تولد 120 سالگیت و همین جا در کنار نوه ها و نتیجه هات جشن بگیریم زبان

خاله راستی میدونی که من توی این 4ماه به هیچ کس تولدش و تبریک نگفتم

شما اولین نفر توی این 4 ماه زندگیم بودی که از این بابت خیلی خوشحالم خاله ی مهربون من

این متن و هم تقدیم میکنم به خاله جونیم

اگه تودنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمین باش سه چیز همیشه مال توست خدای مهربون . فکرای قشنگت. قلب کوچک من . که اون هم تقدیم تو باد

خیلی دوستت دارم خاله جونم باز هم تولدت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله لیلا
13 اسفند 91 9:06
مرسی رادین خاله، عزیزم؛ منم خیلی خیلی خیلی دوست دارم عشق خاله
فاطمه
21 اسفند 91 19:07
ای جانم ای جانم تولدتون مبارک خاله مهربون