رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

اولین راه پیمایی رادین جون

1391/12/27 1:49
نویسنده : مامان رادینی
264 بازدید
اشتراک گذاری

میوه ی زندگیم :

چند روزی بیشتر به آخر سال نمونده و همه ی مردم شهر در تکاپو هستند یک نفر خونه تکونی داره یه نفر خرید داره یه نفر به فکر سفره خلاصه شهر شلوغه

ما امسال چون رادین جون کوچولو نمی تونیم بریم مسافرت خیلی هم من و بابا دوست داریم بریم مسافرت با شما ولی از همه چیز واجب تر توی زندگی ما فعلا رادین و بس ترجیح میدیم که خونه باشیم تا  پسرگلمون سالم بمونه و خدایی نکرده مریض نشه البته قراره که دو روزی بریم قزوین و روزاول عید هم جمکران زیاد هم خونه نمی مونیم  نگران نباشچشمک

پسر نازم امروز برای اولین بار من و شما و بابایی سه تایی رفتیم بیرون هم پیاده روی هم اینکه یه کوچولو خرید کنیم توی این چهار ماه چون هوا سرد بود یا نمی بردمت یا اگر هم می رفتیم اول با ماشین می رفتیم دوم اینکه من توی ماشین با شما می موندم که سرما نخوری ولی تهران 2روزی هست که به استقبال بهار رفته و هوا به شدت بهاری شده به خاطر همین حیف بود که خونه بمونیم اون هم توی این شلوغی شهر که برای خودش هم قشنگه

به امید سال خوش برای تمامی دوستان نی نی وبلاگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fateme
27 اسفند 91 22:13
elahi man ghorbone 3 taton besham azizay delam