رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

شیر نخوردن رادین جون

1391/12/25 2:10
نویسنده : مامان رادینی
311 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم هر روز که میگذره بیشتر عاشقت میشم و بیشتر دوست داشتنی میشی

یه دو روزی هست که بهونه زیاد می گیری و شیر خوردنت کمتر شده و یا با 1000 بهونه شیر می خوری

قبلا هر 2ساعت 1 بار 20 دقیقه شیر میخوردی الان چون بهونت زیاد شده هر یک ساعت یه بار 5 دقیقه شیر میخوری که این هم دستور دکترته که فاصله ی شیر خوردنت و کم کنم به خاطر بهونه هات که اینجوری خیالم راحته که گرسنه نمی مونی

الان هم مثل یه قرص ماه می مونی و خیلی ناز خوابیدی من هم از ترس اینکه بیدار نشی آروم آروم دارم کارام و انجام میدمماچ

دیگه چیزی به پایان سال و اومدن سال جدید نمونده امسال که سال قشنگی بود هم برای من هم برای بابا جون چون خدا شما عزیز دوست داشتنی و به ما داد که از همینجا ازش هزاران بار سپاسگزاری میکنیم و این امید و هم دارم که از این به بعد با وجود موجود دوست داشتنی مثل رادین زندگیمون از اینی هم که هست قشنگ ترو لذت بخش تر میشه بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fateme
27 اسفند 91 22:14