رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روز مادر مبارک

1392/2/11 2:48
نویسنده : مامان رادینی
287 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی ناز مامان فردا روز مادره و شما امسال اولین سالیه که روز مادر پیش مامان و بابایی که خیلی خوشحالم از اینکه روز مادر امسال با بقیه ی سالها فرق داره چون امسال روز مادر برای من واقعا روز مادر چون من یه یه فرشته ی نازدارم که 6 ماهشه و خدا بخواد تا سال بعد این موقع شما زبون باز می کنی و می گی مامان اون موقع که دیگه لذتش بیشتره ماچ

جا داره از همین جا به همه ی مامانای عزیز مخصوصا مامان جونی و مامانی و همه ی مامانای نی نی وبلاگ تبریک بگم و آرزوی سعادت و سلامت و خوشبختی براشون دارم

مخصوصا مخصوصا به مامان خودم که واقعا الان متوجه میشم که چه زحمتی برای به دنیا آوردن و بزرگ کردن من کشیده راست میگن تا مادر نشی نمی فهمی الان من این موضوع و میتونم درک کنم اون هم زمان قدیم که مثل الان امکانات نبوده خیلی مشکل بوده بزرگ کردن بچه از همین جا دستش و می بوسم و از خداوند  براش ارزوی عمر با عزت و سلامتی دارم

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
11 اردیبهشت 92 3:02
سلام. خوبین. برای شما هم مبارک باشه. به ما هم سر بزنین
ممنون عزیزم چشم حتما مزاحمتون میشیم