رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

عزیزترینم تولدت مبارک

1392/2/22 16:08
نویسنده : مامان رادینی
295 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم تولدت هزاران بار مبارک

با اینکه همه ی حرفارو رادینی به باباجونش زد و همه رو کامل کرد ولی جا داره که من هم به نوبه ی خودم به عشق آسمونیم تبریک بگم ان شالله جشن 120 سالگیت و همین جا توی کلبه ی کوچولوی پسرم دور هم خوش و خرم و سلامت جشن بگیریم

تویی که وجودت برای من بهانه ی قشنگیه برای زندگی کردن .

در آخر این جمله رو با هزاران بوسه و عشق از طرف خودم تقدیمت میکنم

نگاهت را قاب میگیرم در پس آن لبخند که به من شورو و نشاط و زندگی میبخشد

امروز روز توست تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
22 اردیبهشت 92 16:21
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر طراحان از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد http://gogoli-temp.blogfa.com براي ديدن نمونه کار بيشتر به وبلاگ هاي زير که قالبشان توسط ما طراحي شده سري بزنيد parsajooon.niniweblog.com/ sarajonam.niniweblog.com/