رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادین مامان

1391/9/5 23:55
نویسنده : مامان رادینی
298 بازدید
اشتراک گذاری

رادین مامان  2روزدیگه مونده تا چشمای قشنگت و به روی این دنیا باز کنی و زندگی پر از عشق من و بابا رو 100 هزار بار با قدم مبارکت عاشقانه تر کنی

خیلی خوشحالم و 1 کوچولو  هم استرس دارم

همش به اون لحظه ای فکر می کنم که به دنیا میایی و می خوام ببینم چه شکلی هستی قلب

ساک تو  بستم و منتظرم تا پس فردا بیاد .الان هم که دارم باهات درد و دل می کنم شب تاسوعاست و فردا هم عاشوراست شما پسر گلم قراره که پس فردا 2 شنبه 6 آذر ماه سال 91 به دنیا بیایی

زودی بیا پسرم  خیییییییییییییییییلی دوستت دارم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

fateme
5 آذر 91 1:26
ghorbone maman nini


مامان دوقلوها
6 آذر 91 18:08
الهی انشالله به سلامتی بغلش کنی خدا برات ببخشه عزیزم


سلام ممنون ازتون .خدا ایشالله مال شمارو نگه داره سالیان سال زیر سایه ی پدر ومادر
مامان آنی
6 آذر 91 23:59
سلام مامان رادین
ایشاله به سلامتی زایمان میکنی و پسر گلت رو در آغوش میگیری پیشاپیش من و ویانا کوچولو به شما تبریک میگیم و شما رو لینک میکنیم
شما هم با رادین کوچولو به ما سر بزنید امیدوارم دوستان خوبی باشیم


سلام ممنون از این همه محبت .چشم در اولین فرصت بهتون سر میزنیم.البته که دوستای خوبی برای هم هستیم و خواهیم بود.تا بعد بای