رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادین بابا

1391/9/5 1:09
نویسنده : مامان رادینی
309 بازدید
اشتراک گذاری

رادین بابایی سلام

این اولین مطلبی هستش که من از طرف خودم میزارم و خیلی هم خوشحالم بابت وبلاگ قشنگت

این مطلب رو درست 2 روز قبل از به دنیا اومدنت میزارم که جزیی از آرزوهاو کارهای مهم بابایی که می خوام برات انجام بدم

من دوست دارم که ازت 1 فوتبالیست بسازم و به هر قیمتی هم که شده برای پیشرفتت این کارو انجام میدم  البته نظر خودت هم خیلی برام مهمه بعد اینکه بابایی علاقه ی زیادی به فوتبال ایتالیا و باشگاه یونتوس داره و بازیکن مورد علاقم هم الساندرو دل پیرو هستش

در آخر هم بهت بگم که بی صبرانه منتظر به دنیا اومدنت هستم

خیلی خیلی دوستت دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)