رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تجربیات رادینی خرداد92

1392/3/14 2:44
نویسنده : مامان رادینی
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشمزه ی مامان توی این هفته یاد گرفته که نانای کنه تا میگم نانای کن سریع دستات و تکون میدی

دخ کردن یاد گرفتهاز خود راضی( دفاع شخصی)  دارم تمرین هم میکنم که یاد بگیری بگی مامان یا بابا ولی فکر کنم تلفظ مامان راحت تر باشه تا میگم بگو مامان حرف میم و تکرار می کنی و می گی (م)

بازی کردنات زیاد شده طوری که یک آدم بیکار می خوای صبح تا شب بشینه بازیت بده که اون هم پیدا نمیشه نیشخند

لثه هات سفید شده انگشت اشارت اکثرا توی دهانته دیگه کم کم خودم و باید برای آش دندونی آماده کنم

به سلامتی قربونت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
14 خرداد 92 2:10
سلام سلام. به به رادین جونی آقا میشی کم کم. الهییییییییی. مامانی لطفا تو پست های عزیز خاله عکس هاشم بذار . دلمون تنگش میشه خب
سلام خاله جونی چشم حتما