رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

14 خرداد 92

1392/3/15 1:54
نویسنده : مامان رادینی
302 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قند عسل مامان اول از همه از همه ی  دوستان نی نی وبلاگی تشکر می کنم بابت این همه محبتی که به شما دارن و میان و به وب شما سر میزنن و عکس های قشنگ شمارو میبینن و برامون نظر میزارن

من و رادینی از همین جا میگیم دوستتون داریم و روی ماهتون  و می بوسیم

واینکه امروز من و شما و بابا جونی به همراه عمو و خانواده رفتیم کرج خوب بود خوش گذشت بااینکه بابا جونی اصلا حوصله نداشت که بریم ولی رفتیم و خیلی هم خوش گذشت تا رسیدیم کرج بابا جونی و عمو و مسیحا رفتن استخر (باغ خاله جونی بابا ) من و شما و زن عمو موندیم خونه آخه شما چوچولو بودی و نمی تونستی بری داخل آب  ان شالله سال بعد که بزرگ تر شدی بابا جونی میبرتت همه ی دنیای من و بابا

بابا جونی هم خیلی دوست داشت شمارو ببره ولی خب دیگه سن شما اجازه نمی داد دیگه

شب هم شام خونه ی خاله  موندیم و بعد از شام راه افتادیم خیلی اصرار کردن که شب و بمونیم ولی بابا جونی بیشتر فکر شما بود که فردا اگه بخواهیم راه بیافتیم پسری توی آفتاب گرما زده میشی و عصبانی میشی ترجیح داد که شبانه برگردیم و توی خنکی برگردیم

الان هم مثل ماه شب 14 راحت گرفتی و خوابیدی

باز هم ممنون بابا جونی که اینقدر مهربونی و دوست داشتنی

بوووووووووووووووووووووس از طرف رادینی به بابا جونی

خیلی دوستت داریم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
15 خرداد 92 2:45
خوب لالا کنی عزیز

بووووووووووووووووس