رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

آرتین جون

1392/3/23 1:55
نویسنده : مامان رادینی
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسم بغل

امروز روز قشنگی بود برای مامان هیچ اتفاق خاصی نیافتاد ولی روز قشنگی برای مامان بود چون پسری به قشنگی و عسلی تو دارم و عشقی به گرمی بابای رادینی دارم که این دو تا وجود نازنین روزگارو برای من از روز قبلش شیرین تر میکنه

امروز مامان جونی اومد اینجا و شما با مامان جونی رفتی حمام اینقدر از اون اول آقا بودی که اصلا از  حمام کردن نمیترسی بعد از اینکه بابا جونی از سر کار اومد و با شما یه چوچولو بازی کرد شما با مامان جونی رفتی خونشون تا من هم به کارهای عقب افتادم برسم اینقدر ذوق زده بودی زمانی که داشتی میرفتی قربونت برم من که هر روز چیز فهم تر و عاقل تر میشی

ساعتای 8 بود که اومدم دنبالت و من و شما و بابا جونی رفتیم خونه ی آرتین جون خیلی خوش گذشت

مخصوصا به آرتین که شمارو برای بار دوم میدید بعد از تقریبا دو ماهگی دیگه شمارو ندیده بود تا به امشب هر چی اسباب بازی داشت آورده بود برای شما تا شما گل پسر باز ی کنی آرتین نمی دونست که شما هنوز اونقدر بزرگ نشدی که بتونی راحت بازی کنی آرتین جون  2سال و 8 ماهشه

همش به خاله سمیه می گفت که نی نی  بزار زمین راه بره هر چی خاله جونی میگفت رادین نمی تونه راه بره می گفت نه رادین باید راه بره خلاصه ارتین جونی خیلی به شما محبت داشت

از همین جا میگیم ممنون آرتین جونی بووووووووووس

ساعت 1 هم بود که رسیدیم خونه و شما بعد از خوردن غذای کمکیتون لالا کردین و مامان هم وقت کرد بیاد اینجا به کلبه ی قشنگت سر بزنه آخ که چه قدر این کلبه با وجود رادینی باصفاست ماچ

یه جمله الان توی وبلاگ عرفان  دیدم که خیلی خوشم اومد و گفتم اینجا بنویسم

اول از همه از عرفان تشکر میکنم و بهش میگم که خییییییییییییییییلی وب قشنگی داری دوم اینکه  خسته نباشید

من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

و در آخر اینکه فردا میریم خونه ی عمه جونی  دیدینی  پویان جونی تا پس فردا نیستیم بریم و با عکسای پویان جونی برگردیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عرفان
23 خرداد 92 9:26
شما برو تو وب من عشق ماها بعد اون آی لاو رو کپی کن بعد برو اون جایی که خصوصیات ماه تولدش رو نمی دونم نشتی متعلق به رادین هستش رو اینارو پاک کن بعد آی لاو رو اون جا کپی کن اگه نفهمیدی می خوای رمت رو بده من به جات برم این کار رو بکنم

نهههههههههههههههههه نمی خوام اونا پاک بشه حلا صبر کن امروز وقت ندارم فردا شب که اومدم شاید بتونم یه کار یکنم که هر دوتاش و داشته باشم
ممنون از اینکه گفتی
زهرا
23 خرداد 92 21:29
سلام مامان رادین جون
ممنون که به ما سر زدی
محمد حسین خیلی هم خوشحال میشه که دوست قشنگی مثل آقا رادین داشته باشه لینک میکنم

عزیزم لطف می کنی
عرفان
24 خرداد 92 14:35
خواهش

راستی عرفان محمد صدرا نمیاد بیشتر باهاش آشنا بشیم
وقت کردی مارو هم اونجا لینک کن
سپاسگزارم
مامان امیرعطا
25 خرداد 92 0:29