رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

اولین مروارید سفیدت مبارک

1392/3/25 1:56
نویسنده : مامان رادینی
549 بازدید
اشتراک گذاری

پسر یکی یک دونه ی من

اولین مروارید قشنگت که داخل صدف زیبا درخشانه و خودنمایی میکنه مباررررررررررررررررررکبغلتشویق

عسل مامان دیروز خونه ی مامان جونی بودیم و مامان جونی داشت با لیوان به شما آب می داد که متوجه اون مروارید های قشنگت شد و به من گفت که دندوناش در اومده ولی من باورنکردم و گفتم نه

تا اینکه راهی شدیم به طرف خونه ی مامانی داخل ماشین شما گریه ی بدی کردی به مدت 5 دقیقه یک دفعه هم شروع شد که فکر کنم درد دندونات بود که داشت به طور کامل در میومد خلاصه تا رسیدیم خونه ی مامانی البته ی خونه ی عمه جونی من مشغول شدم به دادن غذای کمکی که دیگه کاملا  صدای خوردن قاشق و به دندونای شما شنیدم و متوجه شدم که خییییییییییلی ذوقیدم بابت اینکه پسر مامان باز هم بزرگتر و عاقل تر و آقا تر شد

ای جووووووووووووونم مبارکت باشه عزیزم

دیگه باید توی این هفته آش دندونی پسرم و آماده کنم

خونه ی مامانی هم خیلی خوش گذشت و دیدنی پویان جونی هم رفتیم که خیلی چوچولو بود ولی خیلی نی نی آروم و بی سر و صدایی بود شما اینقدر خسته بودی از دیشب تا حالا که از ساعت 7 به بعد شب تا الان فقط یک ساعت بیدار بودی بقیه ساعات و همش خواب بودی

خوب بخوابی نازنینم و مواظب اون الماس های قشنگت باش که خیلی ارزشمنده

تاریخ دقیق  رویش اولین دندون پنج شنبه 23 خرداد ماه 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
25 خرداد 92 18:44
مبارک باشه عزیزم مرواریدکوچولوهات

ممنون خاله جون خیلی زحمت کشیدی
مامان امیرعطا
27 خرداد 92 2:52
سلام مامانی و رادین جونی... خوبین؟ مامانی میشه لطفا بگی اون محاسبات رو تو چه سایتی انجام دادین؟ با تشکر
سلام عزیزم ممنون ما خوبیم بله چرا نمیه توی پرشین فال
http://www.persianfal.com/
زمانی که وارد میشه وسط های صفحه نوشته
تاریخ تولد
سال ماه و ازاین چیزا اونجا وارد بشی میزنه
راستی وارد که شدی شما هم سن امیر جونی و بزن جالبه می خوام بدونم

پرهام ومامانش
1 تیر 92 10:35
چه جالبههههههههههههههههههههه
120 سالگی ان شاللههههههههههه
ممنون خاله جونی همچنین شما و پرهام جونی