رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

آش دندونی رادین جون

1392/3/29 1:42
نویسنده : مامان رادینی
340 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم توی این هفته از شنبه تا به امروز که سه شنبه بود من و مامان جونی سرگرم کارهای آ ش دندونیت بودیم به خاطر همین زیاد نمی تونستم بیام وبت شرمنده عزیزم 

بالاخره تموم شد این پروژه ی عظیمنیشخند

امروز از صبح مامان جونی زحمت آشت و کشید تا عصری دیگه کاملا آماده شد خیییییییییییییییلی خوشمزه شده بود با اینکه مامانی میگفت یادم رفته ولی خیلی خوشمزه بود و از همین جا میگیم دستت درد نکنه مامان جونی خیییییییییییییییلی زحمت کشیدی ان شاالله یه روز بتونیم جبران کنیم

البته مامانم من جشن دندونی برات نگرفتم به خاطر اینکه مامانی به خاطر نی نی عمه جونی نمی تونست بیاد و همین طور خود عمه جونی نمیتونستن بیان به خاطر همین جشنی نگرفتیم چون بدون این عزیزان جشن معنایی نداشت ان شالله جشن تولدت جبران میکنم البته اینم بگما امروز هم خیلی خوش گذشتا کمتر از جشن نبود عکس گرفتم که بعدا برات میزارم الان اینقدر خسته ام که نگو تازه هم از خونه ی مامانی اومدیم شما و بابا جونی خوابید من هم اومدم به کلبه ی قشنگت سر بزنم و برم

خوب بخوابی نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
30 خرداد 92 1:13
همیشه به شادی
مامان امیرعطا
31 خرداد 92 18:36
پس کو عکسها رادین جونی؟ عزیزم چرا تن تن قالب وبلاگ عوض میکنی؟ مثل اینکه تنوع طلبی ها خاله جونی..... این یکی هم خوشگله مثل خودت

چشم خاله الانی میزارم آخه مامانم اونروز خسته بود نمیتونست

پرهام ومامانش
1 تیر 92 10:34