رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

ماه رمضان مبارک

1392/4/19 2:22
نویسنده : مامان رادینی
320 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناناز من . فردا ماه رمضانه و خیییییییلی خوشحالم امسال ماه رمضانمون با سالهای دیگه فرق داره

چون عزیز دلی مثل شمارو خدا بهمون هدیه داده که قشنگترین هدیه ای بودکه خدا به من و بابا جونی داده و ما هم همیشه شکرگزارش هستیم

حال و هوای شهر و خونه هامون همه پر شده از بوی ماه رمضان خوشا به سعادت اونایی که میتونن امسال روزه بگیرن از همگیشون التماس دعاداریم

رمضان سال 91 هم خوب  بود شما بودی اما نه در کنارمون پای سفره ی افطار بلکه توی راه بودی عزیز دلم پارسال هم خیلی خوب بود و خوش گذشت پارسال شما در این لحظه 5 ماه بودی ای جونم

امسال عزیز دلم 8 ماهشه

خدا کنه حداقل بتونیم ثواب این ماه و در کنار روزه دارا داشته باشیم

آمین

امروز بردمت دکتر برای چکاب ماهانت و همین که قول داده بودم ببرمت دکتر برای گوش سمت چپت که خدارو شکر هیچی نبود فقط گفت که حساسیت فصلیه که برطرف میشه قد و وزن و دور سرت هم عالی بود که باز هم میگیم خدا جونم شکرت

فقط یه نکته ی کوچولو بود که دکتر میگفت وزنت یه کوچولو داره میره بالا مواظب باشم

چه کنم آخه آقای دکتر پسرم خوش خوراکه مثل بابا جونش نمیشه که بگم نخورید میشه؟نیشخند

ساعت 1:30 شب هم بود که خوابیدی بعد از کلی بازی کردن .امشب رکورد زده بودی ماشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی گلی
19 تیر 92 14:25
ماشالله به این گل پسر
عزیزم غصه نخور ثواب شما کمتر از بقیه نیست، شما به یه شکل دیکه دارید ثواب میکنید
ممنون که به ما سر زدید من هم شمارو با افتخار لینک میکتم
گل پسرمونو از طرف ما ببوس
باعث افتخاره
چشم حتما

مامان امیرعطا
20 تیر 92 1:07
سلام. رادین جونی خاله شمام مثل عطا تا مامان و بابارو نخوابونی نمی خوابی عزیزم؟؟؟ ای جونم عسل های زندگی

دقیقا خاله