رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

باز هم بی خوابی

1392/4/31 2:31
نویسنده : مامان رادینی
263 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااااااااای رادینم چرا امشب اینجوری کردی اصلا نمی  خوابیدی با اینکه خسته بودی و خوابت میومد  تا می گفتم لالا سریع بنای ناسازگاری و میزاشتی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که کلافه شدم از دستت عشقمماچ(اشکالی نداره  باز هم میگم به جون میخرم )

امروز پسری با هر آهنگی که به گوشت میرسید فرقی نمی کرد کجا  بود و از کجا پخش میشد ولی تا می شنیدی سریع دستات و به بهونه ی نانای تکون میدادی

توی این بی خوابی های امشبت یاد گرفتی هی میگفتی دد ای جوووووووووووووووووونم

آهنگ دس دسی و که برات می خوندم سریع  دست دسی می کردی قربونت برم من 

دلبری هاتم که کم نیست هر روز بیشتر و بیشتر میشه چشمات و میبندی و دهنت و باز می کنی انگاری که داری خمیازه می کشی ولی بعدش لبخند میزنی که دلم میره بااین کارهات که امروز ناچار شدم سفت فشارت بدم که گریه ات گرفت شرمنده باید هیجانم  یه جوری خالی می کردم دیگههههههههههههههه

اینا پیشرفت های این ماهت بوده دیگه عسلم

جیگر مامان شما تقریبا 15 دقیقه پیش لالا کردی و من هم از فرط خستگی زیاد خوابم نبرد اومدم اینجا توی کلبه ی قشنگت که تمام درد و  دلهام و دلتنگی ها و شادی هام اینجاست اگر روزی یه بار شاید هم بیشتر بهت سر نزنم اون روز برام روز نمیشه

دوستت دارم بهترینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرعطا
31 تیر 92 2:42
ای جونم. ..... پسر خوبی باش رادین جونی مامانو اذیت نکن...یکم زود کن.آفرین. مامانی عکسو نشون نمی ده...... وبلاگتم هر روز داره زیباتر میشه .دست مامانی درد نکنه.


چرا خاله نشون میده کههههههه
فکر کنم ایراد از سیستم شما باشه چون اگه یادتون باشه قبلا هم گفتید که آهنگ و پخش نمی کنه نمی دونم والله
ولی میگم عکسش یه باب اسفنجیه که داره توپ بازی میکنه
نظر لطفتونه خاله سرت دردنکنه
مامان امیرعطا
1 مرداد 92 2:34
بله دیدم مامانی... عصبانی نشین لطفا!!!!!!
دی:
خاله من و عصبانیت نه بابا ما ک باشیم
خوشحالم که دیدی

mamane radin
1 مرداد 92 6:45
aman az daste in vorojaka
hala kojasho didi mami radin hanoz delbariyash monde har chi bozorgtar mishan adam bishtar delesh barashon ghash mireee


عزیزم
محراب و مليكا
2 مرداد 92 11:10
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/


چشم خاله حتما رای میدم و خبرتون می کنم
علی
7 مرداد 92 0:44
سلام دوست گلم من عکس پسر تون درست کردم فقط لطفا درج لینک ما فراموش نشه اموزش اونو براتون گذاشتم اگه متوجه نشدی میتونم بهتون بیشتر توضیح بدم مر30
مهدی
12 مرداد 92 12:18
سلام چقدروبتون زیباست درخواست تبادل لینک باشمارودارم من نمیدونم شماروباچه عنوانی لینک کنم خودتون بیاین وبم بگیداگه دوست داشتیدمنوباعنوان"قالبهای عاشقانه برای وبلاگ"لینک کنیدممنون