رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

باز هم رادین و باز هم رادین و هم چنان رادین

1392/5/16 3:09
نویسنده : مامان رادینی
372 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 2 شبه که در گیرم با کارهای شما یا 6 دونگ هواسم باید بهت باشه که جایی نخوری یا اینکه به فکر گریه های گاه و بی گاهت باشم 

دیشب من و شما اولین شب تلخ زندگیم و با شما تجربه کردم تا به حال این جوری نشده بودی

قربونت برم تا ساعت 4 که بیدار بودی 4 صبح

بعد ار اون هم تا میگفتم رادین لالا  سریع نق میزدی که یعنی خواب بی خواب تا ساعت 4 من و بابا بیدار بودم پا به پات ساعت 4 هم با سلام و صلوات خوابوندمت که نیم ساعت خوابیدی و بعد ازاون  چنان وحشتناک بیدار شدی که نگو انگاری که یه کابوس وحشتناک دیده باشی اون طور بودی اصلا هم ساکت نمی شدی تا اینکه 

بابا جونی به دادم رسید و بغلت کرد و برد سمت اسباب بازی هات و از ماشینت خوشت اومده بود چون چراغ داشت بابا جونی اون و روشن کرد و شما مشغول شدی به نگاه کردن به اون تا چشمات خیره شد و خوابت برد باز هم خوابیدی تا ساعت 5 با ز هم بیدار شدی ما هم تازه خوابمون برده بود با صدای گریه ی دردناکت چنان از خواب پریدم که دستام توان بلند کردنت و نداشت گریهتا این حد گیج شده بودم که باز هم بابا جونی قربونش برم به فریادم رسید و شمارو خوابوند اصلا بغل من هم دوست نداشتی بیایی تا بغلت می کردم گریه می کردی تا اینکه بهت استامینوفن دادم و خوابیدی تا ساعت 11 صبح 

میدونم که علت این گریه هات مرواریدای قشنگته که داره 3و4 رومیش و هم در میاری قربونت برم من 

درد گاه و بیگاه دندوناته که اذیتت می کنه 

بابا جونی دیشب اصلا نخوابید ساعت 7 هم رفت سر کار تا ساعت 5 امروز هم سر کار بود که او موقع که اومد خسته گی  رو صورتش موج میزد که یک ساعتی و خوابید 

این هم از بیدار باش 3 نفره ی  دیشب خانواده ی ما 

بابا جونی خیییییییییییییییییییییییلی دوستت داریم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
16 مرداد 92 17:24
سلام. جونم ایشالله دندون کوچولوموچولوهات میان بیرون و راحت میشی عزیزم.
خدا همسری هامونو برامون حفظ کنه. واقعا بعضی وقت ها نعمت بزرگین
ممنون خاله جونم
آمییییییییییییییییییین

ارلا
16 مرداد 92 18:58
خداحافظ ای ماه غفران و رحمت
خداحافظ ای ماه عشق و عبادت
خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها
خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی
خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه
خداحافظ ای بهترین ماه الله
عیدتون مبارک

واقعا چه خداافظی غریبی داره

mamane radin
17 مرداد 92 7:39
eshala zoodtar morvaridhaye ghahanget biron biyad ham to rahat shi ham mamanobaba
vaghan age in babaha nabodan ma chikar mikardim
سلامت باشی عزیزم
هیچ کاری نمیتونستیم انجام بدیم در نبود باباها
اون ها هم یه طرف دیگه ی این زندگین که قشنگش کردن دیگه اونا نبودن که عشق معنایی نداشت