رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

وداع با ماه رمضان 92 و پیشاپیش عید فطر مبارک

1392/5/17 3:07
نویسنده : مامان رادینی
409 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیگه امروز شد 30 ماه مبارک رمضان و همونجوری که گفته بودم یه روزی میام و می نویسم که ماه رمضان تمام شد و عید فطر شد همین هم شد و به همین زودی تموم شد  البته هنوز عید نشده  احتمالا جمعه هستش گریه

خیلی حس عجیبیه نمیدونم چرا فقط من اینجوریم یا نه خلاصه هر چی که هست ان شالله که طاعات و عبادت های همه مورد قبول واقع شده باشه 

آمین 

عزیز مامان اولین ماه رمضان زندگیت و هم تجربه کردی  و ما هم اولین تجربه ی زندگیمون و در کنار شما نفسم تجربه کردیم که خیییییییلی تجربه ی قشنگ وشیرینی بود پا به پای ما سر سفره ی افطار مینشستی و دوست داشتی به همه ی سفره ناخنک بزنی که همین کارو هم میکردی نیشخند

قربونت برم من ان شالله سالیان سال سالم و سرحال در کنار همین سفره ها باشی و من و بابا جون و هم خوشحال کنی و هر سال هم شاهده بزرگ شدن و آقا شدن و با ایمان شدنت باشم که یاد خدا همیشه و همه جا قشنگ ترین یاد هست 

پس همیشه به یادش باش که خدا همیشه به فکر بنده هاش هست

پیشاپیش هم عید فطر و به همه ی نی نی وبلاگی های عزیز تبریک میگیم از همین جا و می گیم که طاعاتتون قبول و زیر سایه ی حق باشین 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamane radin
17 مرداد 92 7:32
are aziiizam manam daghighan hamin heso daram bainkee rozee nemigiram


چی بگم والله
مامان امیرعطا
19 مرداد 92 1:25
عیدتون مبارک عباداتتون هم قبول درگاه حق. موفق باشید

عید شما هم مبارک
آجی محمدمهدی
19 مرداد 92 11:40
عیدتون مبارک.پیش ماهم بیاین خوشحال میشم.اگه باتبادل لینک موافقین،حتماخبرم کنین.ممنونتون میشم.

حتما عزیزم خوشحال میشیم
با افتخار لینکتون میکنیم
مامان امیرعطا
21 مرداد 92 2:05
عزیزم سلام. چرا نیستین چن وقته؟ رفتین مسافرت رادین جون/نوچ نوچ بیخبر از خاله؟؟؟؟!!!!!!
نگرانتونم از شوخی گذشته.............
سلام قربونت برم بله الان دیگه متوجه میشین که نگرانیتون بی مورد نبوده
ممنون از این همه عشقی که نثارمون میکنین شرمندمون کردین