رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

رادین و مسیحا

1392/8/18 1:30
نویسنده : مامان رادینی
302 بازدید
اشتراک گذاری

امشب عمو جون با خانواده خونه ی ما بودن خیلی خوش گذشت

صبح که از خواب بیدار شدی دایی جون اومد دنبالت و بردت خونشون و 3 ساعتی پیش من نبودی و من به کلی از کارام رسیدم از جمله اتو کشی لباسا که با شما محاله اینکارو بتونم انجام بدم از بس که علاقه به وسایل برقی داری و میایی سمت اتو به خاطر همین اتو کشیدن من 1 ساعت طول میکشه ولی امروز خوب بود توی این مدتی که نبودی من فکر کنم 10 بار شد که زنگ میزدم و حالت و می پرسیدم که در آخر صدای خاله رو در آوردم نیشخند

خلاصه عمو جونی با مسیحا و زن عمو جون هم ساعتای 6 اومدن که کلی شما با مسیحا بازی کردی آخه شما مسیحا جونی و خیلی دوست داری .ماچ

روی هم رفته شب عالی بود و شما هم از خستگی زیاد زودی خوابیدی ساعت11 بغل

خوب بخوابی بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
19 آبان 92 14:26
عزیزممممممممممم الهی که همیشه بهت خوش بگذره.
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشی در کنار شما دوستای گلمون همچنین