رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

روزهای پایانی آذر 92

1392/9/27 2:19
نویسنده : مامان رادینی
292 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم بعد از آخرین پستی که گذاشتم 1 هفته میگذره ببخشید که دیر میام این روزها

سرم خیلی شلوغه هم کارای خودم هم کارای خونه و مهم ترینش رادین مامان


حسابی سرگرمم به همین خاطر کمتر میتونم بیام


خدارو شکر زندگیمون عالی و آروم میگذره روزها با شیطنت های شیرین شما میگذره.جدیدا یاد

گرفتی که از مبل بالا میری و میری سمت پریز کولر .کولر و روشن میکنی روزی یک بار حداقل توی

این سرمای پاییز از خنکی باد کولر از دست شما استفاده میبریم نمونش هم همین امشب بود

که من مشغول تلفن حرف زدن بودم  یک آن دیدم که خونه رو داره باد میبرهنیشخند رفتی از مبل بالا و

کولر و روشن کردی خونه ی مامان جونی هم اول از مبل میری بالا بعدا از عسلی مبل چه کنیم

دیگه ازدست شما


بعد از اون هم میری سراغ جاروبرقی و روشن کردن ماشین لباس شویی و اتو و هر وسیله ی

برقی و خطرناکی که جلوی دستت باشه همه رو باید طی یک عملیات ضربتی مخفی کنم از

دستت سر وقتش ان شالله


و اینکه کم کم داریم خودمون و برای شب یلدا اماده می کنیم خیلی خوشحالم چونکه سال قبل

چون شما کوچولو  بودی و گریه ات هم فراووون بود نتونستم خاطرات اون روز و برات ثبت کنم ان شالله امسال جبران میکنم  خیلی هم عکس ازت دارم که باید برات بزارم ولی چه کنم که خستگی نمیزاره زیاد بمونم سعی می کنم تا قبل از شب یلدا برات بزرام

دوستتت دارم همه ی هستی من بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیرعطا
27 آذر 92 2:30
پس چی مامان خانوم!!!!!!! فکرمیکردیمن همیشه کوچولو می مونم؟؟؟؟ حالا اولشه... بذار بزرگتر شم....... حالا کمی احوال مارو بیشتر درک می کنی عزیزم.
مامان رادینی
پاسخ
همیشه درکتون می کنم خانمی ولی شیطنت هاشون مثل خودشون شیرینه جای ناراحتی نداره خدا خودش در پناه خودش همه ی نی نی هارو حفظ کنه
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آذر 92 12:48
وای مامانی وسایل برقی خطرناکه نرو سمتشون وای از دست این بچه ها راستی ببین برا باسلوق داری درست می کنی کره بزن که تا ترک نخوره انشاالله که خوب بشه اندفعه اگه باسلوق انار که تو وبم گذاشتم رو بخونی به نظرم کمکت کنه
مامان رادین
27 آذر 92 13:01
رادین جان پیشاپیش تولدت مبارک. همیشه در کنار مامان و بابا شاد و سلامت باشی.
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم ول تولدم گذشت باز هم ممنون که سر زدین
مامان مهدی کوچولو
27 آذر 92 14:40
انشااله همیشه سالم باشه و شیطنت کنه شیطنتاشونم قشنگه
مامان رادینی
پاسخ
ممنون از اینکه بهمون سر میزنید ولی خاله جونم برای وارد شدن به وبلاگتون مشکل داریم صفحه باز نمیشه کاش یه آدرس دقیق تر بدین
مامان مینا
27 آذر 92 15:16
ای جونم شیطون بلاایشالا همیشه سلامت و در حال شیطنت باشه
مامان رادینی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان دنی جون
27 آذر 92 17:34
سلام وب زیبایی دارین ماشاله به جوجوتون........ از تو نظرات توت فرنگی دیدمتون ببخشید چند تا سوال داشتم . مسمای انار بلاخره چه رنگیه ؟قرمز یا سیاه ؟هم رب انار توشه هو رب گوجه؟ دونه انار تازه آبدار باید توش ریخت یا دونه انار خشک که تو بازاره؟ خوشحال میشم به ما هم سر بزنید منتظرم
مامان رادینی
پاسخ
مامان دنی عزیزم می خواستم بیام وبتون پاسخ بدم نشد صفحتون باز نشد ممنون که بهمون سر زدین و اینکه رنگ خورشت نه قرمز نه سیاه تقریبا رنگ قهوه ای روشن در میاد واینکه دونه انار تازه بریزین توش خوشمزه تر میشه از هر دوش میشه استفاده کرد ولی دونه انار تازه باشه لعابش بیشتر و خوشمزه تر میشه
قالب و تقویم کودکانه
28 آذر 92 8:26
نرم افزار منحصر به فرد مخصوص کودکان با بيش از صد نوع قاب عکس زيبا و فانتزي اين نرم افزار به شما اين امکان را ميدهد که بدون نياز به داشتن دانش خاصي از اين نرم افزار استفاده کنيد هم چنين قادر خواهيد بود عکس هاي خود را رتوش يا آرايش کنيد و رنگ و کنتراست عکس را نيز تغيير داده و از افکت هاي مختلف اين نرم افزار استفاده کنيد. اين نرم افزار تماما ژاپني بوده و به همراه اموزش به شما ارائه خواهد شد. با يک بار بازديد ضرر نمي کنيد.
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 آذر 92 2:39
شب یلداتون مبارک باشه ایام بکامتون باشه
مامان رادینی
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آذر 92 19:26
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایت آرزو می کنم
مامان رادینی
پاسخ
شب یلدای شما هم مبارک خانم گلی
lمعصومه
1 دی 92 16:56
سلام به رادین جونی و مامان خوبش چه جالب که رادین من هم همسن پسر شماست در مورد شب یلدا برای من هم همین طور بود و شیطونیهاشون هم همین طور دقیقا میدونن وقتی مامانی داره با تلفن صحبت میکنه بهترین وقته برای خراب کاری خدا برامون حفظشون کنه خوشحال میشم با هم تبدل لینک داشته باشیم mysweetradin.blogfa.com
مامان رادینی
پاسخ
سلام عزیزم باعث افتخاره