رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دندون درد

1392/11/2 0:53
نویسنده : مامان رادینی
359 بازدید
اشتراک گذاری

اممممممممممممممممممما

پسرم بهترینم عزیزترینم

مثل اینکه بالاخره من و شما  باید دندون درد و از نزدیک مشاهده می کردیم

این چند روز و چند وقته خوب و خوش گذشت هچ اتفاق خاصی نیافتاد هر چی هم بوده خیر بوده

غیر از دیشب که شما ساعت 12 خوابت برد تا ساعت 1 خوابیدی من هم پشت سیستم توی

وب قشنگت بودم که دیدم داری بهونه می گیری توی خواب از جام بلند شدم و اومدم پیشت

دیدم که سر جات نشستی و تا منو دیدی یه کوچولو گریه کردی به خیال خودم و طبق عادت هر

شب گفتم شاید گرسنه ای بهت شیر دادم  ولی پس زدی و نخوردی و بردمت سر یخچال آب دادم


گفتم شاید تشنه ای ولی اون و هم نخوردی یک آن صدات بلند شد و بابا بلند شد و بغلت کرد من

هم هاج و واج مونده بودم که چی شده یک آن دیدم که از درد زیاد پاهات و جمع میکنی توی

شکمت الهی که من بمیرم برات اون لحظه ای که دندونت اذیت میکنه


خلاصه گفتم شاید دل درد داری یه کوچولو برات نبات داغ درست کردم اون و هم نخوردی دیگه

بغلت کردم و چرخوندمت باز هم هیچی ساکت شدنت لحظه ای بود و از دوباره شروع میکردی بابا

جونی هر چی اسباب بای بود آورد برات ولی همه رو پرت می کردی این ور و اون ور

دیگه شک نداشتم که دندونته چون از بعد از ظهری هم هر کی بغلت می کرد می گفت که سرش

داغه و تب داره از شانس بدمون هم استامینفونت تموم شده بود خلاصه ساعت 2:30 نیمه شب

شال و کلاه کردیم رفتیم دارو خانه استامینفون و گرفتیم برات و همون جا توی ماشین بهت دادم 

اون هم به زور چون به خاطر درد لثه اصلا دوست نداشتی دست به دهانت بزنم خلاصه داروت و

خوردی و 5 دقیقه بعد توی ماشین خوابت برد اون هم چه خوابی با ناله خوابیدی همش توی

خواب ناله میکردی گریهاز دیشب هم مرتب  استامینوفنت و بهت دادم که اذیت نشی خدا کنه

مثل دیشب نشه و راحت بخوابی امیدوارم

خوب بخوابی دوست داشتنی مامان بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمد هانی
2 بهمن 92 1:01
خوشحال میشم به وبلاگ محمد هانی سر بزنی و باهاش دوست بشی.اگه دوست داشتی به وبلاگش بیا و اعلام کن تا به لینک دوستان اضافه ات کنم.ممنون
مامان رادینی
پاسخ
حتما باعٍث افتخار ماست دوستی باشما
مامان شاهزاده محمدايليا
2 بهمن 92 11:10
سلام وب زيبايي دارين اگه با تبادل لينك موافق هستي بگو
مامان رادینی
پاسخ
سلام ممنون چشماتون زیبا میبینه بله حتما با کمال میل
مامان روژینا
2 بهمن 92 13:51
سلام مرسی خاله جونم که اومدی پیشمآخی عزیز دل خالهقربونتون برم که این همه دردو تحمل میکنین روژینای منم این شبا خواب درستی ندارهشبا چندین بار با گریه از خواب پا میشهمامانی مواظب قند عسل باش
مامان رادینی
پاسخ
سلام ممنون وظیفه بود شما هم مواظب روژینا جون باش
توت فرنگی (مامان علیرضا).
3 بهمن 92 0:15
سلام عزیزم خوبی کد مشکل داشت دوباره اصلاحش کردم بی زحمت دوباره بزار عزیزم اونها رو که گفتی هم دیدم اما خب آموزشی هنوز پیدا نکردم به محض پیدا کردن در سرزیمن کودک قرار داده میشه راستی حتما برای تب شیاف و و استامینوفن داشته باش دندون خیلی بده و سریع تب رو بالا میبره انشالله که سلامت باشه خوشگل پسر من وقتی بچه تب می کنه خیلی سخته من که هیچ وقت تحملش رو ندارم
مامان رادینی
پاسخ
سلام قربونت چشم حتما میزارم ممنون از این همه محبت