رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

میگذرد

1393/2/9 1:06
نویسنده : مامان رادینی
327 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم همون طوری که از عنوان معلومه می گذرد

همچنان می گذرد گاهی آروم و گاهی هم پرتلاطم

با وجود ماه پسری مثل شما پر هیاهو می گذره سکوت برای من زمانی معنا

داره که شما توی خواب نازی و همه جای خونمون و سکوت بر میداره که اصلا

عادت نکردیم به این وضعیت اما چه کنیم به خاطر خواب رویایی و شیرین پسرم

باید سکوت باشه که راحت بخوابه

ماهگردت هم مبارک با 3 روز تاخیر چه کنم که سرم خیلی شلوغه هنوز که

هنوزه با دید و بازدیدهای عید میگذره تمومی نداره که ابلهشب ها هم اینقدر

کوتاه شده که زمانیکه شام می خوریم سریع ساعت 12 میشه دیگه مثل

زمستون وقت اضافه نمیاریم نیشخندبه خاطر همین شمارو باید بخوابونم خواب شما

هم که پروژه ایه برای خودش از پروژه ی برج میلاد هم سنگین تر تا وقتی که

بخوابی یک ساعت طول میکشه دیگه رمقی برای من نمیمونه یه موقع هایی

خودم زودتر از شما خوابم میبره خوابخواب روزانه هم که صفر 0

واما پسری من از احوالاتت بگم همچنان وابسته ی مامان دوست دار فراوون

دایی جونی یه کوچولو لوس تا زمانی که دعوات می کنن سریع بغض میکنی و

طاقت نداری مثل چند روز پیش که خاله شما رو به شوخی دعوا کرد و سریع

گریه کردیافسوساز دیروز تا به حالا لغت زبونت شده بابا جونی _بازی با کلی

دلبری دیگه همه رو میشناسی به طور کامل حتی اگر هم نباشن توی جمع

میگم کجاست میگی نیست به اشاره ی دست

وااااااااااااااااااااااااااای باورم نمیشه این پسر کوچولوی 3 کیلو و 300 گرم منه که

تا دیروز با گریه کارهش و راه می انداخت و هیچ کس نمی فهمید که چی می

خواهد الان بزرگ شده و با اشاره و با لغت مفهومش و می رسونه

خدای من

به خاطر همه چیز ممنونتم

این بار اگه پسرم اجازه بده به پروردگارم می گم دوستت دارم خدا جون خییییییییییییییییییییلی دوستت دارم ازت ممنونم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیرعطا
9 اردیبهشت 93 13:13
آفرین عزیزم. جونم تو هم مثل عطا دل نازکی هااااااا. بوسسسسسسسس.
مامی رادین
17 اردیبهشت 93 14:12
ای جونم دل نازک من قربونت برم ایشالا همیشه شاد کنار هم زندگی کنید
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین خاله جونم
m0zhde
22 اردیبهشت 93 16:48
hamishe shad bashi
مامان رادینی
پاسخ
تشکر همچنین شما