رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

یا ضامن آهو

1393/3/11 16:49
نویسنده : مامان رادینی
281 بازدید
اشتراک گذاری

خبری که فردا می خواستم برات بزارم و امروز میزارم  چون فکرش و  که کردم گفتم شاید نتونم و کارهام زیاد باشه گفتم الان هم فرقی نداره با فردا فقط امروز یکشنبه است فردا دوشنبه استخندونک

امام رضا بعد از 1سال و 6 ماه شمارو بالاخره طلبید قربونت برم من فردا شب به همراه مامان جونی و دایی جونی و خاله جونی میریم مشهد بغل

در اصل دایی جونی زحمت کارهاو کشید لطف بزرگی کرد در حق ما .دستت درد نکنه دایی جونم خیلی مهلبونی بوسبوس این خبر و یک هفته ی پیش دایی داد ولی چون میترسیدم که جورنشه هیچی نگفتم تا قطعی بشه که خداروشکر شد

پسر مامان اولین زیارت امام رضا رو داری تجربه می کنی که مطمین هستم یکی از قشنگ ترین زیارت هات میشه همچنین زیارت هامون چون پسر نازی مثل رادین در کنارمونه امروز هم یه کوچولو کارهامون و انجام میدیم و باقیش میمونه برای فردا صبح .

پیشاپیش مامان بهت میگه زیارتت قبول پسر نازم همیشه به زیارت . ان شاالله حاجی شدنت .آمین. تا آخر عمر بیمه ی امام رضا باشی پسر نازم و زیر سایه ی آقا باشی و سلامت و تندرست

آمین زیبا

پسندها (1)

نظرات (3)

ساناز
11 خرداد 93 19:19
عزيزم التماس دعا ..نايب الزياره ما هم باش
مامان رادینی
پاسخ
چشم حتما عزیزم اگر لایق باشیم
ساناز
11 خرداد 93 19:22
نميدونم چرا نميشه لايك كنم تو هيچ وبي .. ولي شما از ما لايك كرده قبول كن
مامان رادینی
پاسخ
شما خودت اخر لایکیقبولت داریم
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
12 خرداد 93 0:47
بذار کدو ببینم چطوره ؟الته اگه هنوز نرفته باشی
مامان رادینی
پاسخ
آره عزیزم رفته بودم خواب بودم این ساعت