رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تعطیلات عید فطر و بعد از اون

1393/5/20 18:25
نویسنده : مامان رادینی
382 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگمممممممممممممممممممممممممممممممممممم

ازآخرین پستی که گذاشتم 2 هفته ایی میگذره  که خدارو شکر به خوبی گذشته

تعطیلات عید فطر رفتیم ساوه با خانواده ی پدری بودیم .با همه ی عمو ها و عمه هات و مامانی خییییییییلی روزهای قشنگی بود و خیلی خوش گذشت یه نصفه روز از 4 روز تعطیلات همگی رفتیم قم که اون هم خیییییییییییییییییلی خوش گذشت با اینکه سفر کوتاه مدتی بود ولی پر از شادی بود خاله جونی هم 4 روز بود ندیده بودتت بعد از اینکه برگشتیم یک راست رفتیم خونه ی مامان جونی و خوش بگذرونی من هم رفتم دنبال جابه جا کردن اساس ها .هفته ی بعد هم خاله ی بابا جونی از بندر عباس به اتفاق خانواده اومده بود و ما هم رفتیم کرج تعطیلات آخر هفته اونجا بودیم و کلی آب بازی کردی توی استخر . عکسات و برات میزارم باز هم توی کرج همه بودن و جمع بودیم وکلی بهت خوش گذشت و خوش گذروندی همیشه به خوشی بای پسر قشنگم

بعد از تعطیلات هم هستیم در خدمتتون و می گذرونیم با پسری روزهارو  که خیلی هم قشنگه دسته به زن پیدا کردی و میزنی و نیشگون میگیری که الان هم جاش روی صورت بنده هست کلمه ی روی زبونت شده مامان  24 ساعته یا میگی مامان یا دد

الهی قربون اون شیرین زبونیت برم الان هم با  بابا گرفتی خوابیدی و من هم فرصت کردم یه سری بهت بزنم

خوب بخوابی عمررررررررررررمبوسبوسبوس
 

پسندها (2)

نظرات (2)

آجی محمدمهدی
20 مرداد 93 19:50
ناب ترین دعاهایم رابرتارخورشید وعرش کبریا به ودیعه میگذارم تاهمای سعادت برزندگیتان لانه کند؛ازخداوندچیزی رابرایتان میخواهم که جزخدا درباورهیچکس نگنجد...
مامانی رادین
21 مرداد 93 22:28
سلام گلم همیشه به شادی خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته مامانی از گل پسرمون عکس هم بزار منتظریم
مامان رادینی
پاسخ
سلامت باشین حتما چشم