رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

آوینا کوچولو فرشته ی آسمونی

1393/5/27 1:03
نویسنده : مامان رادینی
400 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم :

الان که اومدم  توی وبت متاسفانه یه مطلبی و دیدم که ناراحت شدم .آوینا کوچولو یکی از

دوستای نی نی وبلاگیمون همراه با پدر و مادر گلش به دیدار حق رفتن .توی سانحه ی

هواپیمایی که چند روز پیش اتفاق افتاد خیلی ناراحت شدم کلی حرف برای گفتن داشتم

که کلا یادم رفتگریهخیلی تلخه مخصوصا برای بازمانده هاشون خدا صبرشون بده که خیلی

سخت و ناراحت کننده است از همینجا به همه ی دوستای نی نی وبلاگیمون تسلیت

میگیم .رفتم داخل وبشون طاقت دیدن عکسای نازش و نداشتم و زودی اومدم بیرون ولی

پیام تسلیتمون وداخل نی نی وبلاگ گذاشتم ولی خب چه فایده؟ فرشته کوچولو رفتگریهگریهگریه

 

کی تموم میشه این کشتار هوایی که از این به بعد مردم با خیال راحت سوار هواپیما بشن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
15 شهریور 93 14:08
سلام عزیز دلم خوبی دلم برات یه ذره شده سر یه سری مشکلات مجبور شدم وبلاگ رو پاک کنم، بعد هر کاری می کردم می ساختم حذف میشد . خلاصه اون که وبلاگ رو ساخت لطف کرد به من دوباره وبلاگم رو داد . دوباره اومدم اگه حذف نشه. دوستت دارم، دلم برات یه ذره شده بود . روی ماه پریسا رو ببوس عیده هم مبارک باشه ...