رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تعطیلات مرداد 93

1393/5/27 2:06
نویسنده : مامان رادینی
316 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس ربطی به عکسای گلم نداره فقط اینکه دود و دم تهران کم بود که می خوردیم شن و خاک هم بهش اضافه شده
 

خوابیدن های عجیب و غریب شما هم چنان ادامه داره

هر چی کنج خونست مال شماست عاشق گوشه های خونه ای مخصوصا زمانی که  خراب کاری داریسبز

این هم خراب کاری جدید شماست که صندلی رو خودتون کشون کشون بردین دم کمد هر چی وسیله داخلش بوده ریختین بیرون

خوابیدن با مسواک من و بابایی

این هم باغ میوه

این هم همون استخری بود که گفته بودم رفتیم کرج باغ خاله

آب بازی می کنی و می کوبی روی آب از ذوقت

قربونت بشم من

 

همون شبش موقع شام

یادش به خیر چه قدر ناخنک زدیم خندونک

فرداش باز هم استخر این بار از آب در اومدی کنار آبی چون آب سرد بود و ترسیده بودی

این هم پادشاه خونمون بعد از یه حموم گرم و کلی تمیز شدن و ماه شدن

این هم یه آسمون تمیز با کلی کلاغ که توی قزوین گرفتم این هفته جمعه رفته بودیم خونه ی عمه ی بابا جونی که توی آسمون پرشد از کلاغ اون لکه های سیاه کلاغه

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان روژینا
27 مرداد 93 9:01
خوش بحال رادینی چه شنایی کرده قند عسلمونروژینا هم دقیقا عاشق گوشه های خونس راستی حکمتش چیه
شهاب کوچولو
27 مرداد 93 9:42
وبلاگ زیبایی داری. به ما هم سربزن. اگه دوست داشتی منو لینک کن تا با هم دوست بشیم.
مامان رادینی
پاسخ
چشماتون زیباست حتما سر فرصت مناسب
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 مرداد 93 23:02
نمیدونم عزیزم معمولا عکسا رو با گوشیم درست میکنم خالم فوت کرده هواس ندارم
مامان رادینی
پاسخ
خدا بیامرزه خالتون و
مامان امیرعطا
24 مهر 93 2:39
سلام عزیزم. نمکدونم.. فدای این مدلهای خوابیدنت بشم من
مامان رادینی
پاسخ
سلا م خاله جون ممنون خوشحالم که میبینمتون