رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

دانیال جونی

1393/6/18 2:33
نویسنده : مامان رادینی
276 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان از امروزت بگم که ماشا الله تا ساعت 12 خواب بودی و مامان جون اومد بیدارمون کردخندونک

بعد از اون پیش مامان جون موندی و من همه ی کارهام و انجام دادم و شب هم قرار بود

مهمون بیاد برامون باید خونه رو تمیز نگه میداشتیم دیگههههههههههههههههه

خلاصه تا ساعت 3خونه بودیم بعد از اون سه تایی رفتیم پارک سر کوچمون یک عالمه بازی کردی و سر سره بازی کردی چه ذوقی هم می کردی قربونت برم من سمت تاب آفتاب بود نمیشد رفت بعد از بازی کردن رفتیم سمت خونه ی مامان جونو تا رسیدیم خونه دوتایی رفتیم سراغ داداتی یا همون باب اسفنجی .داداتی و شما می گیبوس

در حین نگاه کردن خوابمون برد خیلی چسبید با اینکه کوتاه بود ولی خوب بود بعد که خاله جونی اومد و شمارو از خواب بیدار کرد سه تایی رفتیم خرید چه خرید بدی بود کلی اذیت شدی وزودی برگشتیم خونه

شب هم دانیال جونی یه کوچولوی  6ماهه که از اقوام مامان هم میشه اومده بودن خونمون چه ماشاالله بزرگ شده اولش غریبی کرد و یه ذره گریه کرد ولی بعد اروم شد و کارهای شمارو با دقت نگاه می کرد آخه شما گل پسری هر چی اسباب بازی توی کمدت بود در آورده بودی و میدادی به نی نی قربون اون دست و دل بازیت برم ولی دانیال کوچولو هم مثل شما ناناز پسر مامانیه و خیلی وابستس به مامانش تا از بغل مامانش میرفت این ور و ا ون ور سریع گریه می کرد

بعد از رفتن مهمونا هم شما کلی خسته شدی و بعد از خردن شیرت خوابیدی راستی پسرکم دندون جدید توی راهه هم لثه هات سفید شده هم اینکه شکم روی داری و بهونه هات هم که دیگه روی شاخشونه خدا کنه زودتر بیان این مسافر کوچولوهات و پسر ناازم راحت بشه 

خوب بخوابی عزیزم

خیلی دوستت دارم

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان روژینا
18 شهریور 93 8:40
قربون پسملی دست و دلبازم بشم آقا شده واسه خودش مرواریدای جدید تو راهیت مبارک عزیزم
مامانی رادین
18 شهریور 93 12:04
خصوصی گلم
مامانی رادین
18 شهریور 93 20:41
بازم سلام نه عزیزم شهر قدس هستن اطراف کرج فکر میکنم براتون سخت باشه برید پیدا کنید.مغازه خودشون هست . سایت هم ندارن یه وب داشتن که من ادرسشو نمیدونم همون جا فکر میکنم اتلیه های بهتری باشه و راحتتر براتون ولی بازم خودتون میدونید تصمیم بگیرید خواستین ادرس و شماره دقیق براتون میگیرم ازشون... از لطفتون به رادین هم ممنون
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
19 شهریور 93 22:18
ﻧﺎﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻲ ﺑﺎﺩﻟﻢ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﻗﻴﻤﺘﻲ ﻭﻟﻢ ﻧﻤﻴﻜﻨﻪ... *****ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﺨﻠﺼﻴﻢ*****
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
19 شهریور 93 22:18
ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺭﻭ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩﻡ ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ: ﺍﺯ ﺑﺮﻗـﺮﺍﺭﯼ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﺷﻤـﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟـﻢ ﺍﻣﯿـﺪﻭﺍﺭﻡ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺧﻮﺷﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮐﻨـــﺎﺭ ﻫـﻢ ﺳﭙﺮﯼ ﮐﻨﯿــﻢ - فك ﮐﻨﻢ ﻣﻬﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﺳﺖ!!!!!!!!!