رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

عکس وبلاگ آذر 93

1393/9/5 14:45
نویسنده : مامان رادینی
273 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان .وروجک مامان .عشق مامان. وجود مامان .دنیای مامان:

تویی که با یه نفس کشیدنت دنیا برام میشه بهشت

تویی که دوسال از عمر من وبه خودت اختصاص دادی واین دوسال برام شده بهترین سال های عمرم که باهیچی توی دنیا عوضش نمی کنم .تویی که تا زمانی که خدای مهربون عمری بهم بده و درکنارهم باشیم این سال های باقیمونده برای من میشه بهشت

خیلی دوستت دارم خداجونم بابت این نعمت دوست داشتنیت

خیلی دوست داشتم که امسال هم مثل پارسال عکست وبزرام توی نی نی وبلاگ ولی مثل اینکه اون قسمت از نی نی وبلاگ برداشته شده

توی این دوسال آقاشدی ماه شدی اصلا باورم نمیشه که بزرگ شدی هنوز فکر می کنم همون رادین کوچولوی روز اولی که مدام گریه می کردخندونک

شیطنت هات بمونه برای پست بعدی که بگم جای مخصوص به خودش و داره

این هم عکس وبلاگت عزیزترینم

مبارکت باشه عسل من

ای جون دلم مبارکت باشه ان شالله 120 تا از این تاریخ هارو ببینیمحبتبوسبوسبوس

امسال نی نی وبلاگ خیلی چیزاش عوض شده یکیش همین تاریخ وبلاگت که میشد 2سال و. 0 دقیقه و 0 ثانیه اون هم به ساعت تولدت ولی الان رسماساعت 12 وبلاگت شد 2 ساله وسن تولد هم شد2 سال

هووووووووووووووووووووووووووووووووووورا مبارکت باشه عزیزم

این عکس پسر کوچولوی من اون وسطیه است که داره ایفای نقش می کنه

این هم عکس وبلاگ پسری

 

 

این هم طرح مامان که از متولدین امروز عکستو برداشتم و درستیدمشخندونک

10000000000000000000000000000 بار مبارکت باشه نازنینم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
8 آذر 93 1:54
عزیزکم تولدت مبارک.
مامان رادینی
پاسخ
ممنون خاله جونیم