رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

اولین پست 94

1394/2/9 0:28
نویسنده : مامان رادینی
998 بازدید
اشتراک گذاری

اومدیم با یک عالمه حرف  و عکس و خبر و همه چییییییییییییییز هر چی که دلتون بخواد .

اول از همه فرار سیدن سال نو سال 1394 رو به پسر نازم تبریک میگم بعدش به همه

دوستامون چه نی نی وبلاگ چه دوستای دیگمون که همیشه به ما سر میزنن و مارو مورد

لطف خودشون قرار میدن .امیدوارم که سال جدید در درجه ی اول سالی پر از سلامتی

بعدش پر از شادی و خوشی و نشاط  و در آخر سالی پر از پول برای همه باشه 

آمین

خیییییییییییییییییییییییلی دیر اومدیم ولی پر بار اومدیم  از لحظه ی اول سال تحویل خدارو

شکر سرمون به خوشی گرم بود تا به الان که در خدمت پسرم هستم ولی دورادور به

وبلاگت سر میزدم فقط تونستم نیم ساعتی بیام و قالبت و عوض کنم و برم خندونک چون ما هنوز

دید و بازدید هامون مونده

ولی همش دلم می خواست که لحظه به لحظه عید و برات ثبت کنم و عکسات و بزارم که نشد

خب از عیدمون بگم که روز اول عید غیر از خونه ی مامان جونی هیچ جا نرفتیم فرداش رفتیم

شمال تا 5 فروردین همراه با مامان جونی و خاله جونی و دایی جونی

شب 5 که رسیدیم خونه بابا  هفته ی اول مرخصی بود ولی از هفته ی دوم باید میرفت

اداره به خاطر همین بلافاصله که رسیدیم فرداش رفتیم کرج خونه ی اقوام بابا جونی  از مادر

بزرگ گرفته تا دایی ها و در آخر هم خونه ی مامانی  تا جمعه ی هفته ی اول دور از منزل

بودیم شبش دیر وقت رسیدیم فردا صبحش هم باباجونی می خواست بره سرکار که از

همین جا شروع سال جدید  کاری وبه بهترین و عزیزترین بابای دنیا تبریک میگیم.

تا سه شنبه دید و بازدیدهامون داخل تهران بود .بعد از سه شنبه هم تعطیلات سیزده بدر

شروع  میشد که کرج دعوت داشتیم از 12 رفتیم کرج تا ش 13 بدره خیییییییییییییییییلی

خوش گذشت دستشون دردنکنه یکی از بهترین 13 بدر هامون بود مخصوصا اینکه شما هم

بازی داشتی <امیر جون >. در کنارش خیلی بازی کردی اتفاق خاصی نیافتاد توی این 13

روز غیر از دید و بازدید عید محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بریم پست بعدی 

زیاد طولانیش نمی کنم این پست و 

بقیه ی صحبت ها روی عکس ها

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیر عطا
16 اردیبهشت 94 19:03
عزیزم عیدتون مبارک..و همیشه به گردش و تفریح ایشالله.. سال خوبی داشته باشین.
مامان رادینی
پاسخ
در کنار شما دوستان خوب