رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

مسلمون شدن رادین

1391/12/17 13:39
نویسنده : مامان رادینی
285 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان ی یه مطلبی و اومدم اینجا برات به یادگار بزارم  که باید زودتر از اینا مینوشتم ولی خب نشد الان می نویسم

شما در تاریخ شنبه 16 دی ماه سال 91

22 صفر سال 1434درست 2 روز بعد از اربعین و همچنین روزی که شما 40 روزگیت و پشت سر گذاشتی بردیمت برای ختنه و دراصل مسلمون شدنت نیشخند

که چه روز سختی برای من بود  اون لحظه ای که گریه میکردی و مامان جون پیشت بود من طاقت گریه هات ونداشتم و نتونستم بمونم پیشت رفتم بیرون تا کارشما تموم بشه من اومدم پیش شما که همش گریه میکردی و ساکت نمیشدی همون روز بود که من هم شمارو بغل گرفتم و گریه میکردم چون اصلا طاقت چشمای بارونیت و نداشتم وندارم

فقط خواستم بگم که شما توی این تاریخ مسلمون شدیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطمه
21 اسفند 91 19:07
مبارک مبارک