رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

اولین برف زندگی

1391/12/17 1:44
نویسنده : مامان رادینی
308 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگ مامان امشب اولین برف زندگیت و دیدی

بعد از 4 ماه زندگیت یعنی از آذر ماه امسال به این ور هوا اکثرا بارونی و سرد بود البته بگما توی ارتفاعات برف میومد ولی توی دامنه نه

امشب شما اولین برف زندگیت و تجربه کردی که برات آرزو میکنم که همیشه زندگیت مثل این دونه های برف قشنگ و سفید باشه

امروز هم  4شنبه 17 اسفند ماه سال 1391

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
21 اسفند 91 19:04
قربونتون بشم من تنهاییی
فاطمه
21 اسفند 91 19:08
بررررررررررررررررررففففففففففففففف ای جان با برفا ازش عکس میگرفتی میذاشتی ما هم ذوق میکردیم


آخه نمی شد که خاله جونی تازه خوب شدم مگه نمیدونی مریض شده بودم