رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

تولدت مبارک مامان جونی

1391/12/15 0:07
نویسنده : مامان رادینی
267 بازدید
اشتراک گذاری

امروز علاوه بر تولد خاله لیلا تولد تولد مامان جونیم هم هست

که از همین جا به مامان جونیم هم تبریک میگم خییییییییییییییییییلی دوستت دارم مامانی

از همینجا هم روی گل هر دوتون و می بوسم

مامانی که توی این 4 ماه خیلی مراقب من بوده که امیدوارم روزی بتونم زحماتش و جبران کنم

که این متن و هم تقدیم میکنم به مامان جونیم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی است که خداوند من را لایق آن دانستمامانی گلم تولدت مبارک

ان شالله همیشه سالم وسرحال باشی و سایه ات بالای سر ما باشه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان جون
13 اسفند 91 13:38
قربون تو برم پسر گلم من هم خیلی دوستت دارم عزیز دلم
فاطمه
21 اسفند 91 19:06
تولدتون مبارک باعرض پوزش بدلیل دیراومدن با ارزوی بهترینهااااااا