رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

سال 1392

1392/1/29 2:54
نویسنده : مامان رادینی
245 بازدید
اشتراک گذاری

اما سال 1392

صبح روز عید شما رفتی حمام ساعتای 12 بود

من هم هنوز کار داشتم و شما هم نمی خوابیدی از شانس بد ما

خلاصه بیدار موندی تا ساعت 2  ساعت 2 به بعد گرفتی خوابیدی تا ساعت 3 هر کاری کردم که موقع سال نو بیدارت کنم  یا بیدارت نگه دارم نشد که نشد چون اگه اذیتت می کردم دیگه بد خواب میشدی و اصلا نمی خوابیدی و همش می خواستی گریه کنی ترجیح دادم که بیدارت نکنم همین که در کنار من و بابا بودی برامون بس بود شمارو روی مبل خوابونده بودم که پیشمون باشی سال نو هم که ساعت 14:31 بود قشنگترین سال نوی عمرم بود و به یاد موندنی

میگن هر کسی موقع سال نو هر کاری کنه تا آخر سال همونه شما موقع سال نو خواب بودی ببینم چیکار میکنی دیگه تا الان که اینطور نبوده بر عکس بودهنیشخندماچبغل

سال 1392اولین سال نوی زندگیت و اولین بهار عمرت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)