رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

فروردین 92

1392/1/31 3:02
نویسنده : مامان رادینی
291 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشمزه ی مامان از اینکه چند روزیه پیامی برات نزاشتم متاسفم

1 اینکه اتفاق خاصی نیافتاده  2 اینکه هر شب میام و یه کوچولو وبلاگت و تغییر میدم و زود میرم

3 اینکه شما  عزیز مامان خوابی و خوابت هم خیلی سبکه زمانی که من تایپ میکنم شما بیدار میشی ناچارم آروم آروم بزنم که اون هم نمیشه در اصل صفایی نداره مطلب تا داغه باید بچسبونی نه اینکه آروم باشی

اتفاق جالبی که شاید در چند روز آینده  بیافته دندون در آوردن شما میشه چون چند وقتیه که شما به شدت کلافه ای و همش دستت داخل دهانته و تینا که دختر دایی شماست و 40 روز هم از شما کوچیکتره 2 تا دندون در آورده به خاطر همینه که احتمال میدم دندون در بیاری

به هر حال هر چی باشه شما اذیت نشی و کمتر درد بکشی

خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدیس و ملیسا
31 فروردین 92 15:12
سلام عزیزم من وبلاگ رو دادم مادام بوفی جان درست کرده و زحمتش رو کشیده اگه خواستی بده برات درست کنن البته با هزینه کم و مناسب


ممنون عزیزم ولی این مادام بوفی که میگین همون شیواست؟
مامان مهدیس و ملیسا
1 اردیبهشت 92 11:50
گلم سلام نمیدونم مادام بوفی شیواست یا نه؟؟؟؟؟؟
دوم این که برای چت کردن تو نی نی وبلاگ میتونی بری تو نینی گپ نی نی های آنلاین بعد با هرکسی که دلت میخواد یه نوشته سبز رنگ نوشته اتصال بعد اکی کنی و چت کنی
سوم این که برای لینک کردن دوستان و پیدا کردن آدرسشون چند تا راه داره یکی این که وقتی برات کامنتی میذارن اگه آدرسشون رو بذارن گوشه سمت پایین کامنتت یه دونه به انگلیسی وب نوشته روی اون بدون این که کلیک کنی نشونه موست رو روش نگه داری هیچ دکمه ای نزن فقط ببر روش وایسا بعد گوشه سمت چپ پایین صفحه آدرسشون مشخص میشه بهد میتونی آدرسش رو تو پیوند های وبلاگ تو کادر سوم وارد کنی و تو کادر اولت اسم شخصی روکه میخواهی لینک کنی مثلا بنویسی مهدیس و ملیسا اکی
دومین راه اگه شخصی آدرس وب رو نذاشته باشه شما نمیتونی پیدا کنی
سومین راه اینه که تو وبلاگ هر کسی که بری خوشت اومد خواستی لینکش کنی توی ادرس بارت آدرس سایت هست یتوا این که فکر کنم اگه تو وبلاگ های به روز شده باشه رو اسمش بایستی دوباره اون گوشه سمت چپ پایین آدرس رو پیدا میکنی موفق باشی
سوالی بود درخدمتم

ممنون مامانی
چشم تلاشم و می کنم اگه کاری داشتم حتما مزاحمت میشم