رادین جونرادین جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

رادین عشق مامان وبابا

نازنین پسرم همین که تو را دارم بهترین هدیه ی, خدارو دارم

خرابکاری بابایی رادینی

1392/2/14 17:07
نویسنده : مامان رادینی
249 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان دیشب رفته بودیم خونه ی مامان جونی و شما بغل بابایی بودی و شمارو بابا جون آورد توآشپزخونه گذاشت روی اپن کنار سماور روشن مامان جون  تا لباساتون و مرتب کنه چون من توی آشپزخونه بودم بابا جون آوردتت که من لباسات و مرتب کنم که شما رو مستقیم برد روی کابینتی که سماور روش یود و حواسش نبود در اصل

شما هم یه کوچولو شیطنت کردی و دستت خورد به سماور داغ و پوست دستت یه کوچولو سوخت و خدارو شکر شدتش زیاد نبود فقط پوست دستت قرمزشد و چون سریع دستت و گرفتم زیر آب سرد و خمیر دندون زدم روش که مثل اینکه بعد از 5 دقیقه آروم شدی چون دیگه گریه نمی کردی اینقدر دلم سوخت برات چون این اولین بی احتیاطی ما بودو اولین تجربه ی تلخگریه

ولی بابایی خیلی ناراحت شد و بغضش گرفت و بعد از اینکه ساکت شدی کلی باهات بازی کرد و در کنارش بودی

اشکالی نداری بابا جونی پیش میاد دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعطا
14 اردیبهشت 92 17:29
سلام.آخی نازی. تجربه تلخیه واسه اولین بار ولی خودتونوناراحت نکنین.بزرگتر که بشه بیشتر پیش میاد تازه! پسمل منم اولین بار با بخاری تجربه کرد و اونقدر گریه کرد که نگو
عزیزم خاله قربونش بره
اشالله که دیگه براش پیش نیاد

خاله فاطمه
17 اردیبهشت 92 1:37
عزیزم اشکال نداره خوب میشه نی نی مون